اخبار داغ

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی مطرح کرد

آموزش ورزشکاران چهار کشور خارجی توسط مربیان خراسان‌جنوبی

آموزش ورزشکاران چهار کشور خارجی توسط مربیان خراسان‌جنوبی
قمری گفت: چهار تیم ملی از کشورهای عراق، افغانستان، اوگاندا و اندونزی به مدت یک هفته زیر نظر مربیان استانی دوره‌های آموزشی را طی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قمری رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: از عصر جمعه هفته گذشته 20 دی ماه چهار تیم ملی از کشورهای عراق، افغانستان، اوگاندا و اندونزی جهت اردوی آماده سازی و آموزشی وارد خراسان‌جنوبی شدند و به مدت یک هفته زیر نظر مربیان استانی دوره‌های آموزشی را طی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
وی افزود: این چهار تیم به منظور شرکت در مسابقات بین المللی که در بجنورد برگزار خواهد شد امروز صبح بیرجند را به قصد بجنورد ترک کردند.
,
 
,
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: مربیان استان خراسان جنوبی نیز به همراه این ورزشکاران به بجنورد رفتند.
,
 
,
قمری گفت: این چهار تیم دوره‌های آموزشی را زیر نظر آقایان رضا آفتابی، مجتبی آهنی و علی قمری فرا گرفتند.
,
 
,
وی اظهار کرد: قبل از این مربیان برای آموزش به کشورهای خارجی دعوت می‌شدند اما امسال بنابر تفاهم فدراسیون ملی و بین المللی، فدارسیون ملی ارائه آموزش در کشور ایران را برعهده گرفت.
,
 
,
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: کشورهایی که قرار بود در مسابقات شرکت کنند را یک هفته زودتر برای شرکت در دوره‌های آماده سازی به کشور ایران دعوت کردند.
,
 
,
قمری عنوان کرد: استان‌های خراسان‌جنوبی و کردستان استان‌های معینی بودند که از طرف فدارسیون بین الملی و ملی برای آموزش تیم های کشورهای خارجی انتخاب شد.
,
 
,
وی گفت: انتخاب خراسان‌جنوبی برای آموزش، نشان از برند خوب و توانمندی استان در زمینه ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی است.
,
 
,
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: تعداد شرکت کننده ها در این دوره آموزشی از کشور عراق 10 نفر، افغانستان 9، اوگاندو 6 و اندونزی 3 نفر بودند.
,
 
,
قمری گفت: دوره آموزشی سایر کشورها نیز در همین بازه زمانی در کردستان برگزار شد.
,
 
,
وی با اشاره به مسابقات تیم ساحلی ورزش زورخانه‌ای استان، افزود: این مسابقات در دو گروه سنی نوجوانان و جوانان 26 و 27 دی‌ماه در زاهدان برگزار شد.
,
 
,
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: برای این مسابقات 22 ورزشکار در سه رشته تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی اعزام شدند.
,
 
,
قمری بیان کرد: ورزشکاران در این مسابقات به 14 مدال طلا، 5 نقره و 19 برنز دست یافتند.
,
 
,
وی افزود: در مجموع تیم استان توانست مقام نائب قهرمانی در این مسابقات را به دست آورد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه