اخبار داغ

سرابی که به حقیقت نمی‌پیوندد؛

انتظار یک دهه‌ای بانوان کرمانشاهی برای یک پارک

انتظار یک دهه‌ای بانوان کرمانشاهی برای یک پارک
حدود یک دهه از وعده ایجاد پارک بانوان در کرمانشاه می‌گذرد و هنوز این سراب وعده‌ها به حقیقت نپیوسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز آخرین وعده افتتاح پارک بانوان در کلانشهر کرمانشاه را اوایل سال جاری بود که مازیار رضایی، عضو شورای شهر کرمانشاه داد و گفت که تا پایان شهریورماه پارک بانوان به بهره برداری می‌رسد و مهر امسال بانوان می‌توانند در آن به فعالیت‌های ورزشی بپردازند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مهرماه هم گذشت و بانوان کرمانشاهی همچنان منتظر نقد شدن وعده‌های نسیه مسئولان هستند، اما باز هم این انتظار و چشم به راهی ظاهرا باید ادامه داشته باشد.

,

شورای شهر: اگر سال 99 وضع درآمد شهرداری خوب باشد، بودجه می‌دهیم

, شورای شهر: اگر سال 99 وضع درآمد شهرداری خوب باشد، بودجه می‌دهیم,

سیداحسان احسانی، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد می‌گوید: پروژه پارک بانوان از سالها قبل و زمان هاشمی، استاندار اسبق آغاز شد که در آن زمان قسمتی از پارک شاهد تجهیز و به عنوان پارک بانوان معرفی شد.

,

به گفته وی، اعتبارات خوبی در این زمینه لحاظ شد اما پس از روی کار آمدن استانداران بعدی مسئولان کار را ادامه ندادند و پروژه نیمه کاره رها شد.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه بیان کرد: شهرداری با توجه به وضعیت اقتصادی تحت فشار است حتی برای پرداخت حقوق پرسنل بعضا با مشکل مواجه است با این حال باید در بودجه سال 99 ردیفی لحاظ شود.

,

احسانی عنوان کرد: اگر سال 99 وضع درآمد خوب شود بخشی از درآمد کسب شده سرفصلی برای پارک بانوان تعریف خواهد شد البته استانداری هم می توانند همان گونه که هاشمی استاندار وقت ردیفی برای کمک به پارک بانوان تعریف کرد اعتباری را تخصیص دهد.

,

وی با تاکید بر اینکه بودجه پارک بانوان باید توسط شهرداری تامین شود، عنوان کرد: پارک شاهد به دلیل مرکزیت بودن، دسترسی مناسب، اشرافیت کمتر می تواند بهترین فضا برای بانوان باشد.

,

پارک

, پارک ,

 

,

ورزش و جوانان: تغییر مدیران پروژه را عقب انداخته است

, ورزش و جوانان: تغییر مدیران پروژه را عقب انداخته است,

نرگس یوسفی، مسئول ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم به خبرنگار مرصاد گفت: هربار که پروژه پارک بانوان تا مرحله ای پیش می رود مسئولان تغییر می‌کنند و دوباره راکد می ماند با این حال با توجه به شرایط اقتصادی کشور پروژه های دیگر در اولویت است و این پروژه در اولویت دیده نمی شود.

,

وی با بیان اینکه پارک بانوان نیازمند صرف هزینه است، افزود: در این پارک باید تجهیزات و امکانات مهیا شود تا زنان بتوانند راحت ورزش کنند همچنین پارک بانوان باید پوشش داده شود و گرنه این پارک با دیگر پارکها تفاوتی ندارد.

,

مسئول ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان کرد: استاندار استقبال کرده و قول مساعد داده است اما تخصیص بودجه با شهرداری است که باید انجام شود.

,

یوسفی عنوان کرد: ورزش و جوانان نیز در راستای تامین نیروی انسانی در رشته های مختلف همکاری می کند با این حال باید امکانات دیگر تعریف شود که نیازمند برگزاری چندین جلسه با شهرداری و استانداری و ارگان های ذی نفع است.

,

وی افزود: طی چندین مرحله از پارک بازدید شد و کارشناسی لازم انجام شد و در این میان مهندسین شهرداری دو مکان پارک شرقی و پارک شاهد را تعریف کردند که باید در نهایت امکانات مهیا شود و سپس مکان تعریف شود.

,

مسئول ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به استانداری پیشنهاد شد تا زمان به نتیجه رسیدن پروژه پارک بانوان، مجموعه ورزشی کوثر تجهیز شود که البته هزینه زیادی ندارد و متعلق به بانوان است.

,

بر اساس این گزارش، ظاهرا تجهیز این پارک بانوان هزینه چندانی ندارد و تنها مشکل پیش روی این پارک تغییر مکرر مدیران است که لازم است ب دستور صریح و قاطع مدیر ارشد استان و شهردار این موضوع بعد از یک دهه خاتمه پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه