اخبار داغ

درگفتگو با رئیس مؤسسه مکین عنوان شد؛

از بازگشایی راه های روستایی تا تأمین آذوقه و آب شرب به سیل زدگان+تصاویر

از بازگشایی راه های روستایی تا تأمین آذوقه و آب شرب به سیل زدگان+تصاویر
رئیس مؤسسه مکین وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران، گفت: در حال حاضر مسیر روستا های لیره ای، ککی و راه ارتباطی گابریک به جاسک و همچنین روستای گشمی به طول هشت کیلومتر بازگشایی کرده و تا پایان بازگشایی تمام مسیر ها در کنار مردم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بیش از هشت روز از سیلاب ناشی از بارندگی بی سابقه 19 دی ماه در شرق هرمزگان می گذرد؛ این سیل بسیاری از روستا های شهرستان های بشاگرد و جاسک را درگیر خود کرد و مشکلات بسیاری را برای عموم به وجود آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از,  هرمز, ؛,

خسارات وارده به شرق هرمزگان به خصوص مناطق روستایی جاسک بی سابقه بوده و همچنان در بسیاری از روستا های این شهرستان سیلاب به صورت کامل فروکش نکرده است.

,

راه ارتباطی، خطوط برق، آب و آنتن های تلفن همراه از جمله زیر ساخت هایی بودند که در این سیلاب خسارات بسیار بالایی بر آن ها وارد شد.

,

کشاورزی هم که به عنوان اصلی ترین شغل مردم در شرق هرمزگان است بی نصیب نمانده و طبق اعلام جهاد کشاورزی بیش از 860 میلیارد ریال خسارت دیده است.

,

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق هم از وارد آمدن آسیب 300 میلیارد ریالی به شبکه برق این شهرستان جاسک خبر داده است.

,

موسسه مکین وابسته به هلدینگ تخصصی دریایی نوح قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهاد های عمرانی فعال در شهرستان جاسک از شروع سیلاب ها تا کنون بوده است.

,

این مؤسسه بیشتر در زمینه عمرانی و زیر ساختی فعالیت دارد و تا کنون راه ارتباطی بسیاری از روستا های درگیر سیل را بازگشایی و ترمیم کرده است.

,

هادی گرگین رئیس  مؤسسه مکین در گفتگو با خبرنگار هرمز، با اشاره به خدمات این مؤسسه به مردم سیل زده شهرستان جاسک، اظهار کرد: این مجموعه 35 نفره از ابتدای بارندگی ها تا کنون در بخش تأمین و تقسیم آذوخته، و بهسازی زیر ساخت های مواصلاتی فعالیت مؤثری داشته است.

,

وی افزود: در روز های نخست سیل با تخلیه روستا های در معرض خطر و با استفاده از دو دستگاه لودر و پنج کامیون عملیات باز گشایی راه های روستایی آغاز شد.

,

رئیس مؤسسه مکین ادامه داد: در حال حاضر مسیر های روستا های لیره ای، ککی و راه ارتباطی گابریک به جاسک و همچنین روستای گشمی به طول هشت کیلومتر بازگشایی شده است.

,

گرگین به سایر خدمات این مؤسسه اشاره کرد و گفت: این مجموعه اقدام به توزیع اقلام مواد غذایی به ارزش ۱۰ میلیون تومان و همچنین صد تخته پتو و توزیع آب شرب در بین حادثه دیدگان کرده است.

,

وی یادآور شد: توزیع ۱۰ هزار لیتر  سوخت جهت  ماشین آلات راه سازی با هماهنگی شرکت نفت و اداره راهداری شهرستان جاسک  از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این مجموعه است.

,

رئیس  مؤسسه مکین در پایان خاطر نشان کرد: این مجموعه تا پایان بازگشایی کامل راه های روستایی در کنار مردم سیل زده شهرستان خواهد بود.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه