اخبار داغ

واکنش کاپیتان تیم ملی به محرومیت 4 ساله از میادین ورزشی:

اگر مستنداتم را می‌پذیرفتند، فدراسیون جهانی زیر سوال می‌رفت

اگر مستنداتم را می‌پذیرفتند، فدراسیون جهانی زیر سوال می‌رفت
مهدی سهرابی بابیان اینکه با غرض‌ورزی برایم رای صادر کردند، گفت: اگر مستنداتم را می‌پذیرفتند، فدراسیون جهانی زیر سوال می‌رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به روند پیگیری پرونده محرومیت وی از هرگونه فعالیت ورزشی اظهار کرد: متأسفانه اکنون رأیی صادرشده که کاملاً با غرض ورزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی بابیان اینکه قاضی اصلاً به مستندات من توجهی نکرده و در رأی اشاره‌ای به مستندات من نشده است، ابراز کرد: قاضی بدون هیچ مدرکی و به‌دروغ به دنبال محکوم و محروم کردن من است.

,

کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری با اشاره به رأی صادره، عنوان کرد: در رأی صادره کاملاً ذکرشده است که این رأی قابل‌اعتراض و اصلاح است.

,

وی بابیان اینکه من تا آخر از حق خود دفاع خواهم کرد، تصریح کرد: من به دادگاه بین‌المللی Cas شکایت خواهم کرد و مستندات خود را در آنجا نیز ارائه می‌دهم.

,

سهرابی بابیان اینکه این‌ها بسیار ظالمانه و بسیار ناجوانمردانه اهداف خود را خود را دنبال می‌کنند، ادامه داد: هر آنچه به نفع آن‌ها باشد به‌صورت قانونی و غیرقانونی دنبال می‌کنند و فقط به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

,

وی بابیان اینکه من می‌گویم اگر من تخلف کرده‌ام شما باید ثابت کنید، خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌گویند که تو ثابت کن که تخلف نکرده‌ای.

,

کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری با یادآوری تخلف‌های فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری در صدوری رأی تعلیق وی، ابراز کرد: من را در لیست محرومین قرار داده‌اند و می‌گویند 4 سال از ورزش محروم هستی و این در حالی است که اصلاً حکم قطعی علیه من صادر نشده و حق اعتراض در حکم صادره قیدشده است.

,

وی بابیان اینکه من هیچ‌گونه تخلفی انجام نداده‌ام، افزود: مأموران فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری قوانین فدراسیون را زیر پا گذاشتند و من همه آن‌ها را مستند کرده‌ام.

,

سهرابی بابیان اینکه طبق قانون باید حریم شخصی ورزشکار رعایت شود و از تک‌تک افراد جداگانه نمونه‌برداری انجام شود، افزود: از 10 ورزشکار در اتاق مکانیکی نمونه‌برداری انجام گرفت.

,

وی بابیان اینکه اگر این قوانین رعایت نشود تمامی نمونه‌ها مخدوش اعلام می‌شود، تصریح کرد: تمامی موردی که در آن‌ها نقض قوانین انجام‌شده است را برای آنها ارسال کرده‌ام.

,

کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری، بیان کرد: اگر قاضی مستندات من را موردتوجه قرار می‌داد تمام‌کارهای فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری زیر سؤال می‌رفت و به اهدافشان نمی‌رسیدند.

,

وی با اشاره به اینکه هر حکمی که علیه من صادر می‌شود باید من پای آن حکم را امضا کنم و تائید کنم، تصریح کرد: بعد از تائید من آن‌ها می‌توانند نام من را در سایت جزو محرومین اعلام کنند.

,

سهرابی بیان کرد: این‌ها قوانینی که خودشان وضع کرده‌اند زیر پا می‌گذارند و ادعا هم دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه