اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

نماز نباید در ادارات مظلوم واقع شود/ نماز گره‌گشای بسیاری از مشکلات فرهنگی است

نماز نباید در ادارات مظلوم واقع شود/ نماز گره‌گشای بسیاری از مشکلات فرهنگی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئولان نباید اجازه دهند تا نماز در ادارات مظلوم واقع شود بلکه باید برای اقامه نماز در ادارات خویش تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه اخلاق ویژه مدیران در شهرستان میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: تمام انسان ها به موعظه و نصیحت نیاز دارند و جلسات درس اخلاق نیز در این راستا اقدام خوبی است که باید قدر بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه در روایات از موعظه به عنوان احیاگر قلب و دل یاد شده است، افزود: هیچ کس حتی من امام جمعه نباید خود را بی نیاز از پند و نصیحت بدانیم.

,

وی با اشاره به اهمیت ایمان و عمل صالح، گفت: برخلاف دنیا که مادیات برای عده ای مهم است و غنی و فقیر را بر اساس مادیات می سنجند، در آخرت تنها ایمان و عمل صالح به درد ما می خورد نه پست و مقام دنیوی و مادی و سنجش فقیر و غنی بر اساس ایمان و عمل صالح است.

,

قریشی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا ایمان و عمل صالح داشته باشیم و مردم و مسئولان این را در نظر داشته باشند که تنها ایمان و عمل صالح به درد آدمی می خورد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: مسئولان باید از این فرصت مسئولیت با تلاش در مسیر ایمان و عمل صالح و گره گشایی از مشکلات مردم برای عاقبت بخیری استفاده کنند و به گونه ای نباشد که با تنبلی و سستی و تصمیمات غلط سرنوشت خویش و دیگران را تغییر دهند.

,

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت مقوله و فریضه نماز و زکات، افزود: نماز راه ارتباط با خدا و زکات راه ارتباط با جماعت است.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه دین اسلام، همه جانبه و همه بعدی است، گفت: اسلام برای همه ابعاد زندگی انسان برنامه و دستورالعمل دارد.

,

قریشی اظهار کرد: مسئولان ادارات باید به نماز اول وقت اهمیت دهند و در محیط اداری و شهری به نماز اهمیت دهند و این موضوع نمایان باشد.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه نماز در برخی ادارات ضعیف برپا می شود، تصریح کرد: در روایات و احادیث توصیه های فراوانی به نماز و نماز اول وقت شده است که باید در سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: مسئولان نباید اجازه دهند تا نماز در ادارات مظلوم واقع شود بلکه باید برای اقامه نماز در ادارات خویش تلاش کنند.

,

قریشی با بیان اینکه مسئولان باید فرد اولی باشند که در برپایی نماز جماعت در ادارات پیش قدم می شوند، تصریح کرد: نماز بهترین اعمال بوده و برپایی نماز تاثیرگذارتر از برخی کارهای فرهنگی باشد.

,

وی افزود: اگر نماز در جامعه جابیفتد، بسیاری از مشکلات فرهنگی در جامعه حل می شود.

,

در میاندوآب، همدلی وجود دارد

, در میاندوآب، همدلی وجود دارد,

امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه در سخنانی با ارائه گزارشی از برگزاری جلسات درس اخلاق مدیران، اظهار کرد: در این جلسات که از یک سال گذشته برگزار می شود، روسای ادارات حضور دارند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه ارتباط و همدلی مسئولان در شهرستان کم نظیر است، افزود: شاید کسانی که از بیرون به میاندوآب نگاه می کنند نگاه منفی داشته باشند ولی واقعیت متفاوت از آن است.

,

وی گفت: تمام مسئولان ادارات در برنامه های مختلف پای کار بوده و حتی شده شخصا هزینه مربوطه را پرداخت کرده اند و همدلی در شهرستان حاکم است.

,

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی نیز مردم میاندوآب در پیش قراول مسئولان بوده و پیشقدم هستند.

,

حسن زاده با بیان اینکه سفارش مقام معظم رهبری؛ همدلی و همزمانی است، اظهار کرد: این موضوع به عینه در میاندوآب به چشم می خورد و مردم و مسئولان این شهر بی نظیر و مومن و متدین و ولایتمدار و همیشه در صحنه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه