اخبار داغ

دستگیری کلاهبردار 5 میلیاردی در خراسان شمالی

دستگیری کلاهبردار 5 میلیاردی در خراسان شمالی
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری متهم با ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری دراین استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: در پی گزارشات رسیده مبنی بر کلاهبرداری به روش شرکت‌های هرمی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبری پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با تحقیقات فنی و پلیسی صورت گرفته مشخص شد فردی با ایجاد ارتباط از طریق دوست و آشنا و تبلیغ در مورد نحوه سود دهی شرکتی با ایجاد چند جلسه توجیهی تعدادی از افراد را به این سمت و سو ترغیب کرده و قربانیان مبلغ مورد نظر را به حساب این  کلاهبردار واریز می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی یاد آور شد: با گذشت مدت زمان اندکی سایت معرفی شده بسته و متهم با دادن وعده‌های دروغین مبنی بر اینکه سایت در حال به روز شدن است زمان را برای خودش می‌خرید و در نهایت متواری می‌شود.

سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات، محل حضور متهم شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی و نیز با تلاش شبانه روزی متهم دستگیرشد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: در روند تکمیل این پرونده تاکنون 18 شاکی نیز شناسایی شده‌اند.

سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به 3 فقره  کلاهبرداری اعتراف کرد، یاد آور شد: این فرد بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و در نهایت راهی زندان شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه