اخبار داغ

نجات شناور تجاری در آب‌های خارگ از غرق شدن

نجات شناور تجاری در آب‌های خارگ از غرق شدن
جانشین رئیس پایانه نفتی خارگ گفت : با تلاش سه ساعته پرسنل عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ یک شناور تجاری با پنج سرنشین از غرق شدن نجات یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس غریبی در گفت‌وگویی از نجات سرنشینان یک فروند شناور تجاری در نزدیکی جزیره خارگ خبر داد و اظهار داشت: با اعلام مرکز کنترل و ترافیک دریایی اداره بندر و دریانوردی خارک مبنی امدادرسانی به یک فروند شناور تجاری به علت از کارافتادگی موتور لنج و امکان غرق شدن شناور با توجه به طوفانی بودن دریا، بلافاصله کارشناسان و مهندسین فنی و دریایی اداره عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ با قید فوریت به محل اعزام شدند.

جانشین رئیس پایانه نفتی خارگ افزود: شناور هفت تیر، راس ساعت 11:30 دقیقه  به محل حادثه در 6 مایلی جزیره خارگ اعزام و پس از سه ساعت تلاش و علی‌رغم مواج بودن بودن دریا و ارتفاع چهار متری امواج دریا و سرعت وزش باد 35 گره دریایی جنوب شرقی موفق به نجات شناور و سرنشینان آن شدند.

غریبی تصریح کرد: شناور مذکور با نام «علی اصغر»، با پنج ملوان از دبی به سمت دیلم استان بوشهر در حرکت بود که ظهر امروز در 6 مایلی جزیره خارگ به‌علت خرابی موتور و مواج بودن دریا دچار آب‌گرفتگی و خطر غرق‌شدگی قرار گرفت.

همچنین ناخدای شناور " علی‌اصغر "  از اقدام به‌موقع پرسنل عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ و شناور هفت تیر در نجات شناور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه