اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

درمان مشکلات کشور با حضور مدیرانی همچون شهید سلیمانی میسر است

درمان مشکلات کشور با حضور مدیرانی همچون شهید سلیمانی میسر است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: درمان عبور از مشکلات امروز کشور بر می گردد به اینکه امثال سپهبد شهید سلیمانی را در مدیریت هایمان نداریم و چنانچه در مدیریت های کشور افرادی مانند آنان را داشته باشیم بسیاری از مسائلی که امروز با آنها دست به گریبان هستیم حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه گفت: برجسته ترین نکته در سخنان رهبر فرزانه انقلاب مسئله شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه شهادت سپهبد شهید سلیمانی از آیات الهی بود که به ملت ایران هدیه داده شد، ابراز کرد: این مسئله موضوع بسیار مهمی است؛ به این معنی که در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی نیاز به یک حرکت جدید وجود داشت و خداوند متعال این ذخیره الهی را که سالیان طولانی نزد خود تربیت کرده بود در این مقطع برای اهداف عالیه اسلام و انقلاب به ملت ایران هدیه کرد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این مسئله تا سالیان طولانی می تواند انقلاب را بیمه کند، عنوان کرد: نکته دیگری که در بیانات مقام معظم رهبری بیان شد این بود که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی به دلیل شخصشان نیست که ما امروز سوگواریم؛ بلکه آنان به عنوان مکتب و الگوی ما هستند.

,

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: درمان عبور از مشکلات امروز کشور بر می گردد به اینکه امثال سپهبد شهید سلیمانی را در مدیریت هایمان نداریم و چنانچه در مدیریت های کشور افرادی مانند آنان را داشته باشیم بسیاری از مسائلی که امروز با آنها دست به گریبان هستیم حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه