اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

مردم ایران دست از مشارکت در سرنوشت خود برنمی‌دارند

مردم ایران دست از مشارکت در سرنوشت خود برنمی‌دارند
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نگاه اکثر مردم به انتخابات، نگاه تکلیفی و دینی است و به طور حتم دست از مشارکت در سرنوشت خود برنمی دارند و معتقدند که انتخاب آنها می‌تواند حلال مشکلات کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار "راه آرمان" در خصوص صحبت برخی از رسانه های خارجی مبنی بر عدم مشارکت مردم ایران در انتخابات جاری، اظهار کرد: آنچه که مردم در تشییع جنازه شهید سلیمانی نشان دادند احساس مسئولیت نسبت به انقلاب اسلامی و وفاداری به آرمان‌های شهدا و امام شهدا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: نگاه اکثر مردم به انتخابات، نگاه تکلیفی و دینی است و به طور حتم دست از مشارکت در سرنوشت خود برنمی دارند و معتقدند که انتخاب آن ها می تواند حلال مشکلات کشور باشد.

,

ترقی در ادامه بیان کرد: مردم باید نواقص و مشکلاتی که در کشور وجود دارد و چالش هایی که فراروی اقتصاد و معیشت آن ها است با انتخاب صحیح و بصیرانه خود حل کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم همانطور که در استقبال از نماز جمعه رهبری چشم دشمنان را کور کردند، در تبعیت از نظرات مقام معظم رهبری مشارکت قابل توجهی در انتخابات خواهند داشت و گوش آنها بدهکار کسانی که پیشنهاد عدم مشارکت سیاسی را می دهند نیست و دست از انقلاب و آرمان‌های خود برنمی‌دارند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: به نظر می‌رسد کسانی که به دنبال کاهش مشارکت مردم در صحنه سیاسی هستند می خواهند این مشارکت وسیع و گسترده مردم در حمایت از شهدا و یوم‌اللهی که در این چند روز رخ داد را کاهش و سرمایه اجتماعی نظام را تقلیل را دهند.

,

ترقی در پایان گفت: بنابراین گوش مردم بدهکار این نوع تبلیغات نیست و ما در انتخابات آینده شاهد حضور پر شور مردم خواهیم بود چرا که راه حل مشکلات کشور در عدم مشارکت نیست بلکه درمشارکت آگاهانه و بصیرانه است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه