اخبار داغ

حاشیه‌سازی تشکل‌ معلوم‌الحال دانشگاه حکیم‌سبزواری همچنان ادامه دارد؛

از کشور خطاب کردن رژیم غاصب صهیونیستی تا مخالفت با ترسیم پرچم آمریکا و اسرائیل در دانشگاه

از کشور خطاب کردن رژیم غاصب صهیونیستی تا مخالفت با ترسیم پرچم آمریکا و اسرائیل در دانشگاه
در چند روز گذشته نامه‌ای در فضای مجازی از سوی یکی از تشکل‌های دانشجویی منتشر شده است که در آن در اقدامی عجیب رژیم اشغالگر و کودک‌کش را به عنوان یک کشور شناخته و خواستار احترام گذاشتن به آن شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در چند روز گذشته نامه‌ای در فضای مجازی از سوی یکی از تشکل‌های دانشجویی منتشرشده است که در آن در اقدامی عجیب، رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی را به عنوان یک کشور شناخته و خواستار احترام گذاشتن به آن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

روایت این نامه این‌گونه است که پس از ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکا و با همکاری ایادی آن در اقدامی که رهبر انقلاب آن را بزدلانه و دزدانه نامید دانشجویان در حرکتی انقلابی اقدام به ترسیم پرچم امریکا و رژیم صهیونیستی در ورودی سلف مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری کردند.

,

پس از وعده انتقام سخت و حرکت سپاه پاسدارن در هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد و مقر نیروهای آمریکایی که فضای کشور سراسر از امید و افتخار نسبت به این اتفاق بود هیچ صدایی از این تشکل به‌اصطلاح دانشجویی درنیامد تا اینکه سه روز بعد و پس از بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر خطای انسانی در مورد سقوط هواپیمای خطوط اوکراین در آسمان ایران و علل رخ دادن این حادثه گویا فضای سیاسی کشور به سمتی رفت تا هرکس آنچه در ضمیر خود دارد را به بروز رسانده و فرصتی برای ماهیگیری سیاسی پیدا کند.

,

در این نامه با اعتراض به اقدام از سوی دانشجویان در ترسیم پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در ورودی سلف دانشجویی، آمده است که این اقدام توهین به هویت کشورها است.

,

 

,

, ,

باید از این دوستان پرسید اولاً که نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن رهبر انقلاب، هیچ‌گاه کشوری به نام اسرائیل را به رسمیت نشناخته است حال چگونه است که یک تشکل صرفاً رفاهی دانشجویی اقدام به حرکتی سیاسی کرده و این رژیم را به‌عنوان یک کشور معرفی می‌کند.

,

در ثانی چگونه است که این حرکت را منتسب به جمعی از دانشجویان کرده و برای مشروعیت بخشی به این اقدام سخیف سعی در دخیل کردن آن‌ها می‌کند.

,

 

,

, ,

باید از این افراد پرسید که آیا تا قبل از اینکه بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر احتمال بروز خطای انسانی، آیا رد شدن از روی پرچم این رژیم اشغالگر و آمریکای جنایتکار نقض هویت آن‌ها نبود و پس‌ازاین ماجرا به‌صورت دفعی این حس نمایان شده است. بلکه یادآوری جنایت‌های این رژیم اشغالگر در کودک کشی و هویت‌سازی برای خود بتواند کمی از این تعصب کاسته و چشمانشان را بر حقایق باز کند.

,

هرچند که این نامه با حواشی و اعتراضاتی از سوی تشکل‌های دیگر این دانشگاه و دانشجویان حاضر مواجه شده است اما باید دید که مسئولان دانشگاه و نهادهای مرتبط چه برخوردی را با این اقدامات خواهند کرد.

,

البته در پایان باید به حوادث چند ماه اخیر در دانشگاه حکیم ازجمله برگزاری مراسم‌های پرحاشیه مانند جشن شب یلدا و یا روز دانشجو یادکرد که متأسفانه این اقدامات هم برخورد مناسبی از سوی مسئولان در پی نداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه