اخبار داغ

حسینی‌کیا:

دست اروپایی‌ها همیشه بر ماشه بوده است/ هر چه عقب برویم دشمن پیشروی می‌کند

دست اروپایی‌ها همیشه بر ماشه بوده است/ هر چه عقب برویم دشمن پیشروی می‌کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر مقابل اروپایی‌ها محکم بایستیم، فرار می‌کنند و عقب نشینی کنیم، آنها قدم به قدم جلو خواهند آمد؛ بنابراین باید محکم ایستاد و حرف خودمان را بزنیم و یقین داشته باشیم که پیروزی از آن امت اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه آلمان، انگلیس و فرانسه با انتشار بیانیه‌ای در بروکسل، مکانیسم ماشه را فعال کرد‌ه‌اند، گفت: دست اروپایی‌ها همواره بر ماشه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: اینکه امروز به زبان این مسئله را بیان می کنند به این دلیل است که ما را بترسانند در حالی که آنان کور خوانده اند؛ دشمن در چهل سال گذشته همواره دستش بر ماشه بوده و به نظام اسلامی حمله کرده است.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: شهادت تعداد بسیاری از ملت ایران اسلامی، حمایت از رژیم بعثی عراق، انواع تحریم ها علیه کشورمان و ... نشان می دهد که دشمنان از موضع خود کوتاه نیامده‌اند و استفاده از مکانیسم ماشه برای تهدید و ارعاب است.

,

حجت الاسلام حسینی کیا تأکید کرد: دشمنان قطعا بدانند ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد و محکم پای انقلاب و ارزش های خود ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد.

,

وی با بیان اینکه اروپایی ها مانند سگ می‌مانند؛ محکم بیاستیم، فرار می کنند و عقب نشینی کنیم، آنها قدم به قدم جلو خواهند آمد، خاطر نشان کرد: بنابراین باید محکم ایستاد و حرف خودمان را بزنیم و یقین داشته باشیم که پیروزی از آن امت اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه