اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی مطرح کرد

پذیرش شبانه روز 30 معتاد در مراکز سرپناه بهزیستی

پذیرش شبانه روز 30 معتاد در مراکز سرپناه بهزیستی
عرب نژاد گفت: به طور میانگین هر شبانه روز 30 معتاد کارتن خواب در مراکز سرپناه شبانه پذیرش و به آنها خدمات داده می‌شود که این تعداد در فصل سرد سال رو به افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی شب گذشته به صورت سرزده از مرکز سرپناه شبانه معتادان بی خانمان بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، افزود: به طور میانگین هر شبانه روز 30 معتاد کارتن خواب در مراکز سرپناه شبانه پذیرش و به آنها خدمات داده می‌شود که این تعداد در فصل سرد سال رو به افزایش است.  
,
 
,
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در شهر بیرجند یک مرکز سرپناه شبانه فقط برای مردان فعال است.
,
 
,
عرب نژاد عنوان کرد: این مرکز در فصل‌های دیگر نیز فعال است، اما استقبال معتادان کارتن خواب با توجه به سردی هوا در این روز‌ها بیشتر است.
,
 
,
وی با بیان این‌که تعداد زنان  بی سرپناه خیلی اندک است، گفت: در صورت نیاز در مرکز کنترل و کاهش آسیب  بهزیستی استان ساماندهی و نگهداری خواهند شد.
,
 
,
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برای پذیرش این افراد در این مراکز نیازی به معرفی نامه و مدارک نیست.
,
 
,
عرب نژاد تاکید کرد: این افراد بعد از ورود به مرکز حق استعمال مواد مخدر را ندارند و به آنان خدماتی برای کاهش آسیب همچون بسته‌های بهداشتی. شام، استحمام و صبحانه ارائه می‌شود.
,
 
,
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی بیان کرد: ساعت پذیرش در این مراکز از ساعت 16 تا 8  صبح روز بعد است.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که درسال جاری 850 میلیون ریال جهت حمایت از معتادان بی سرپناه به مرکز سرپناه شبانه از سوی بهزیستی مساعدت شده، گفت: از خیران و افرادی که از تمکن مالی بالایی برخوردارند دعوت می‌شود تا در موضوع درمان و کاهش آسیب اعتیاد یاریگر بهزیستی باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه