اخبار داغ

با تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری درگز و قوچان:

مشکل انسداد محور درگز به قوچان برطرف شد/ تردد خودروهای سنگین؛ ممنوع

مشکل انسداد محور درگز به قوچان برطرف شد/ تردد خودروهای سنگین؛ ممنوع
علی پور صفدر گفت: تا اطلاع ثانوی تردد کلیه خودروهای سنگین، مفصل‌دار و تریلرها در محور قوچان درگز و بالعکس ممنوع است اما هیچ گونه مشکل انسداد مسیر برای تردد خودروهای سواری نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پور صفدر در گفتگو با صبح توس؛ در خصوص آخرین وضعیت جاده درگز به قوچان گفت: با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا و کولاک، تا اطلاع ثانوی تردد کلیه خودروهای سنگین، مفصل دار و تریلرها در محور قوچان درگز و بالعکس ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مسئول روابط عمومی اداره راهداری درگز با اشاره به انسداد بخشی از محور قوچان به درگز (در محدوده بعد از روستای چوینلی که جزو محدوده قوچان است) افزود: باهدف تسهیل در تردد خودروها، دستگاه کمکی را جهت همکاری با اداره قوچان اعزام کردیم و با تلاش راهداران، انسدادهای طول مسیر برطرف و با هدایت تریلی‌ها، مسیر بازگشایی شد.

,

وی تبیین کرد: در حال حاضر تردد در این محور کاملاً روان است اما در برخی از قسمت‌ها به دلیل بادگیر بودن و ارتفاع بلند کوه‌ها که ایجاد سایه می‌کند، ممکن است با کولاک برف مواجه باشیم.

,

پور صفدر تأکید کرد: داشتن زنجیر چرخ در فصول سرد سال، به ویژه در محور کوهستانی درگز یک وسیله الزامی برای تمامی خودروهاست؛ چراکه در عادی‌ترین شرایط ممکن است یک باد شدید ایجاد کولاک برف کرده و مشکلات زیادی را برای کسانی که فاقد تجهیزات مناسبت هستند ایجاد کند.

,

مسئول روابط عمومی اداره راهداری درگز خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جریان مسدودی شب گذشته محور درگز به قوچان؛ هیچ مشکلی ازلحاظ واژگونی خودروها و یا آسیب‌های جانی نداشتیم و با تلاش نیروهای راهداری، خودروها در کمال آرامش به مسیر خود هدایت شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه