اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان:

جاده‌های استان زنجان لغزنده است/ لزوم تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ

جاده‌های استان زنجان لغزنده است/ لزوم تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به بارش برف در همه محورهای استان زنجان گفت: به دلیل بارش برف تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه همه محورهای مواصلاتی استان زنجان به دلیل بارش برف لغزنده است اظهار کرد: بارش برف در همه محورهای هم اکنون وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌های تهم- چورزق و محور دندی- تخت سلیمان به کندی انجام شده و در گردنه‌ها با زنجیر چرخ انکان پذیر است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر محور بسته‌ای در استان نداریم افزود: تردد در همه محورها جریان دارد و در صورت ادامه بارش‌ها امکان بسته شدن برخی از محورهای کوهستانی وجود دارد.

,

وی با تاکید براینکه برخی از محورهای به دلیل مه آلود بودن با کاهش دید همراه است ابراز کرد: نیروهای پلیس راه در محورهای مواصلاتی مستقر بوده و آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: از رانندگان در خواست داریم به دلیل لغزنده بودن محورها فاصله طولی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در جاده‌ها نباشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه