اخبار داغ

فرمانده سپاه امام(رضا) در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در حرم مطهر رضوی:

خون شهید سلیمانی جوانان را پیرو خط مقاومت کرد

خون شهید سلیمانی جوانان را پیرو خط مقاومت کرد
سردار یعقوبعلی نظری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اقدام تروریستی آمریکا، در حرم مطهر رضوی گفت: خون شهدا و به صورت ویژه خون شهید حاج قاسم سلیمانی مسیر را روشن کردند و همچنین انرژی مضاعفی را در جامعه و علی الخصوص در اقشار جوان ارائه کردند تا خط مقاومت را دنبال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در حاشیه بزرگداشت سردار سرافراز جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اقدام تروریستی آمریکا در حرم مطهر رضوی در گفتگو با صبح‌توس گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی و باتوجه به خاصیت خط شهید و شهادت در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، راه معین تر و مشخص تر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

وی افزود: به برکت خون شهید، انرژی و نیرو به جامعه و جوانان برای طی مسیر به سمت اهداف تزریق می شود.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: به طور طبیعی خون شهدا و به صورت ویژه خون شهید حاج قاسم سلیمانی همین خاصیت را دارد که مسیر را روشن کردند و همچنین انرژی مضاعفی را در جامعه و علی الخصوص در اقشار جوان ارائه کردند تا خط مقاومت را دنبال کنند.

,

گفتنی است که این بزرگداشت عظیم از ساعت 9 صبح امروز با سخنرانی حجت الاسلام حاج صادقی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) در رواق کوثر در حال انجام است.

,

در این مراسم پرشکوه اقشار مختلف مردم به همراه مسئولان لشکری و کشوری حضور پیدا کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه