اخبار داغ

یادداشت؛

گپ و گفتی خودمانی با فرماندار سنندج

گپ و گفتی خودمانی با فرماندار سنندج
جناب فرماندار محترم، گفته ای شأن دولت رعایت اصل بی طرفی در انتخابات است، کاک ابراهیم حاضری دست روی قرآن بگذاری و قسم بخوری و این جمله را دوباره تکرار کنی!؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مدتی پیش جناب فرماندار در شورای اداری سنندج و با حضور مدیران ادارات سخنان جالبی را بیان کرده بود که بعد از خواندن آن و همچنین با دیدن آگهی فروش کلیه یک شهروند سنندجی در ابتدای خیابان ژاندارمری یعنی محل کار فرماندار، تصمیم گرفتم گپ و گفتی خودمانی با جناب زارعی داشته باشم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

نظر به اینکه آخرهای دولت است و پرونده سیاسی آقایان درحال بسته شدن است، در نتیجه کاربدستان و میزنشینان دولتی به علت از دست دادن قدرت، خیلی عصبی و دل نازک شده اند و خیلی زود دلگیر می شوند بنابراین امیدوارم جناب فرماندار از بنده دلگیر نشوند .

,

آقای زارعی اگر موافق باشید اشاراتی به فرمایشات گهربار شما در آن جلسه داشته باشم؛ " دولت می کوشد بستر مشارکت مردم در انتخابات مجلس را چنان فراهم کند که میزان مشارکت این دوره از دوره های پیشین بیشتر شود".

,

جناب زارعی ببخشید می شود بفرمایید کوشش شما چه بوده است؟ چه کاری برای بهبود اوضاع و احوال مردم در هفت سال گذشته انجام داده اید؟ آیا بغیر از اشاعه فقر و بدبختی و تبعیض و ناعدالتی و گسترش حاشیه نشینی و گسترش دست فروشی دستاورد دیگری داشته اید؟ آقای زارعی تا کی می خواهید سرتان را زیر برف کنید و خودتان را به بی خبری بزنید؟

,

آیا بهتر نیست بجای معرکه گیری و جمع کردن مدیران ادارات نگاهی به هفت سال گذشته بیندازید و یک ارزیابی از عملکرد خود داشته باشید؟ آقای زارعی چرا باید فردی به آن سطح از فقر و فلاکت برسد که در شهر آگهی پخش کند و کلیه خود را بفروشد؟ آیا عملکرد دولت و گماشته های آن باعث نشده مردم به این شرایط گرفتار شوند؟

,

اکنون هم و با این اوضاع و احوال در نهایت ... در شورای اداری می گویی باید میزان مشارکت از دوره های قبل بیشتر باشد، با کدام عملکرد و با کدام گذشته؟

,

جناب فرماندار در چه موردی موفق بوده اید، بغیر از اینکه عده ای برستادی و ناکارآمد در این هفت سال به ناحق ترقی کردند و به نان و نوا رسیدند و استان را به این شرایط بحرانی سوق دادند .

,

نمود عملکرد شما آقایان و بخصوص باند دفن ورشکستگی کامل سازمان همیاری است که با فرستادن «کا رمضان» به آنجا در عرض دو سال سازمان همیاری به یک سازمان ورشکسته کامل تبدیل شد. چرا در زمان این انتصاب نابجا اعتراض نکردی ؟ چه کسی باید تاوان این ندانم کاری ها و این تصمیم گیری های غلط را بدهد؟

,

وقتی فردی با تحصیلات خواندن و نوشتن مشاور ارشد شما و استاندار می شود و برای کل استان تصمیم گیری می کند آیا انتظار دارید شرایط از این بهتر باشد؟

,

آقای زارعی وقت آن رسیده است که از خواب گران برخیزید و از اتاق خود بیرون بیایید و سری به داخل شهر و بازار بزنید تا بفهمید مردم در چه شرایط سخت و بحرانی زندگی می کنند. آقای فرماندار نه گوشت شما از گوشت مردم سنگین تر است و نه خون شما از خون مردم رنگین تر پس گاهی اوقات به داخل بازار برو تا بفهمی خیلی از مردم با حسرت به اجناس و کالاها نگاه می کنند و تا بفهمی هستند افرادی در ماه که حتی توان خرید یک نصف مرغ را ندارند تا بفهمی که زباله گردی برای خیلی ها شغل شده است و از این راه گذران زندگی می کنند. این است دستاورد هفت ساله دولت منحوس روحانی.

,

جناب زارعی شما که در جای گرم و نرم نشسته ای و سخنان پر رنگ و لعاب بر زبان می آوری می شود بفرمایید چقدر حقوق میگیری و با این حقوق چند ده میلیونی چه دستاورد و عملکردی دارید و یا به عبارت دیگر چه گره ای از مشکلات مردم باز کرده ای؟؟

,

آقای زارعی چرا باید فرزند شما با ماشین دولتی و سه نفر محافظ به مدرسه برود و هم سن و سالهای او در کوهها کولبری کنند و در میان برف یخ بزنند و جان دهند. شما که شیعه علی هستید می شود بفرمایید در کجای نهج البلاغه  اینگونه ناعدالتی ها توصیه شده است؟؟ آیا علی هم اینگونه زندگی و حکومت می کرد؟

,

آقای زارعی در بخش دیگری از سخنانت در شورای اداری از مدیران خواسته ای در انجام امور و ارائه خدمات و جلب رضایت مردم کوشش کنند ... آیا باید فقط در هنگام انتخابات اینگونه توصیه ها به مدیران ادارات شود؟ کاش همیشه انتخابات بود.

,

و در نهایت گفته ای شأن دولت رعایت اصل بی طرفی در انتخابات است !

,

کاک ابراهیم حاضری دست روی قرآن بگذاری و قسم بخوری و این جمله را دوباره تکرار کنی؟

,

آقای زارعی زیاد وقت شما را نمی گیرم چون می دانم مشغول دکتری انتخابات هستید ( چون کار شما از مهندسی گذشته است ) کوتاه سخن اینکه در آمار طلاق اول هستیم، در فساد اداری اول، در بیکاری اول، و در عین حال و با وجود شما و دیگر همکاران کارکشته! شما اقتصاد استان نابود شد، کشاورزی نابود شد، صنعت نابود شد، دامداری نابود شد به طوری که استانی که استعداد این را داشت که صادر کننده دام به سایر استانها و حتی خارج از کشور باشد به وارد کنند دام تبدیل شده است. از سایه سر دولت بی تدبیری و ناامیدی اخلاق نابود شد، فرهنگ نابود شد و اکنون با این آشفته بازاری که برای مردم ساخته اید به دنبال مهندسی انتخابات هستید تا شما و دارودسته شما و تا باند دفن نفع آنرا ببرند.

,

مورد بعدی، تیره و تاریک ترین انتخاباتی که در چهل سال گذشته برگزار شد انتخابات دور پنجم شوراها بود که با مدیریت شما شکل گرفت. آقای زارعی اگر خاطر مبارک هشت نفر از اعضای شورای دور چهارم در مرحله اول رد صلاحیت شدند و بعد از مدتی این هشت نفر تایید شدند و با برگشت این هشت نفر به عرصه انتخابات کل فضای انتخابات بهم ریخت.

,

سوال من از شما به عنوان مسئول برگزاری آن انتخابات این است اگر آن هشت نفر سالم بودند چرا رد صلاحیت شدند و اگر ناسالم بودند چرا تایید شدند و چرا شما در این مورد سکوت کردی و اعتراض نکردی ؟؟

,

و در نهایت دو سوال کوتاه :

,

اول اینکه در سال 92 چقدر حقوق می گرفتی و الان چقدر؟

,

دوم اینکه در سال 92 منزلت کجا بود و الان کجاست؟

,

سوال ها شفاف هستند و خواهشا جواب شفاف دهید و حاشیه و جاده خاکی نروید.

,

و نکته پایانی و درخواستی از شما، جناب فرماندار همانطوری که در زمان بازداشت شاطر توفیق مثل کوه پشت او ایستادی و برای آزادی او خود را به آب و آتش زدی و به شهردار اجازه ندادی کسی را جای او بگذارد کاش همانگونه هم پشت مردم و جوانان محروم و مظلوم سنندج می ایستادی و از آنها دفاع و برای حق و حقوق آنها خود را به آب و آتش می زدی.

,

دلیر بهمنی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه