اخبار داغ

در آستانه نوروز؛

هتل‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفت

هتل‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفت
نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه گفت: هتل‌های استان در آستانه نوروز زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیروس گل‌عنبر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در راستای فرا رسیدن نوروز هتل‌ها و مهمان پذیرهای سطح استان کرمانشاه آماده میزبانی از مسافران نوروزی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی ستاد خدمات سفر تشکیل و جلسات مربوطه برگزار خواهد شد.

,

این مسئول گفت: بازرسانی از فرمانداری، استانداری و میراث فرهنگی طی ماه های باقیمانده از سال به بازدید گروهی از واحدهای اقامتی می پردازند.

,

وی ادامه داد: همچنین بازرسان مرکز بهداشت و دستگاه های مرتبط نیز به منظور بررسی مشکلات و نواقص واحدهای اقامتی از هتل ها و مهمان پذیرها بازدید خواهند کرد.

,

گل‌عنبر با تاکید بر برخورد جدی میراث فرهنگی با متخلفین، خاطرنشان کرد: برخی واحدهای متخلف پلمب شده اند.

,

وی عنوان کرد: پس از انجام بازدید از هتل ها و مهمان پذیرها، نواقص طی صدور اخطاریه اعلام و در صورت عدم رفع نواقص نسبت به پلمب اقدام می شود.

,

نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه گفت: در سطح مرکز استان 10 هتل، دو هتل آپارتمان و 16 مهمان‌پذیر وجود دارد و همچنین در اقصی نقاط استان نظیر قصرشیرین 20 واحد اقامتی، اسلام آباد غرب و ریجاب هر کدام یک واحد، پاوه دو واحد اقامتی آماده خدمات رسانی به مسافران است.

,

گل‌عنبر بیان کرد: هتل بیستون یکی از هتل‌ها ـ موزه‌های کرمانشاه است که به دلایلی تعطیل شده در این میان میراث فرهنگی درصدد رایزنی با مالک هتل برای بازگشایی مجدد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه