اخبار داغ

مدیرکل اوقاف خبر داد:

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 350 بقعه استان اصفهان

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 350 بقعه استان اصفهان
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام فاطمیه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام محمدحسین بلک در جمع خبرنگاران با اشاره برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام فاطمیه در اصفهان اظهار کرد: برنامه سوگواری یاس نبوی در 350 بقعه شاخص استان اصفهان با حضور 129مبلغ بومی و اعزامی از قم برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح سوگواره یاس نبوی با هدف تبیین شخصیت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) و پرداختن به سبک زندگی و نحوه رفتار و کردار حضرت در بقاع متبرکه اجرا و این طرح شامل مراسم دهه دوم فاطمیه از یکم تا دهم بهمن به مدت ۱۰ روز در آستان مقدس امامزادگان سراسر استان می شود.

,

وی افزود: روضه خوانی، مدیحه‌سرایی، سخنرانی با موضوع فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س)، برپایی خیمه‌های معرفت، پاسخگویی به سوالات شرعی خانواده‌ها و مشاوره خانواده از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در بقاع متبرکه است.

,

حجت الاسلام بلک از برگزاری برنامه «تبرکات فاطمی» برای نخستین بار در استان خبر داد و بیان کرد: هر بقعه شاخص در این برنامه موظف است از محل نیات واقفان خیراندیش که متعلق به اطعام و کمک به نیازمندان است، حداقل 18 بسته حمایتی به خانواده‌های نیازمند به تعداد سال‌های عمر مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها، تهیه و توزیع کنند.

,

وی تصریح کرد: امامزادگان محمد بن هلال (ع) آران و بیدگل، زینبیه اصفهان، سید الکریمان برخوار، سید محمد(ع) خمینی شهر، سید محمد قهدریجان (ع) و برخی امامزاده های دیگر از جمله امامزاده شاخص استان و مجریان برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی در سطح استان هستند.

,

مدیر کل اوقاف اصفهان با بیان اینکه همایش «رهروان یاس نبوی» نیز با حضور بانوان در عصر روز شهادت در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: «خیمه‌های معرفت» با حضور مبلغان غرفه‌های یاس نبوی با موضوعات پرسش و پاسخ، جوانان و نوجوانان و مشاوره وقف برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه