اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه:

رکورد مصرف گاز در کرمانشاه شکسته شد

رکورد مصرف گاز در کرمانشاه شکسته شد
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از شکسته شد رکورد مصرف گاز در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس شهبازی در گفتگو با مرصادنیوز، با بیان اینکه به طور متوسط روزانه ۱۲ میلیون مترمکعب گاز در سطح استان کرمانشاه مصرف می‌شود، اظهار داشت: روز بیستم دی ماه با ۱۲ میلیون و ۳۰۰ مترمکعب بیشترین رکورد مصرف گاز طی سال جاری زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه در حال حاضر این استان ۵۸۴ هزار مشترک دارد، افزود: مشکلی برای تأمین گاز در روزهای سرد وجود ندارد البته در صورت افزایش مصرف و تداوم سرما ممکن است مصرف گاز در صنایع عمده نظیر پتروشیمی و نیروگاه محدود شود.

,

این مسئول تصریح کرد: پیش بینی می‌شود رکورد مصرف گاز طی سردترین روز به ۱۳ میلیون مترمکعب برسد.

,

شهبازی درباره میزان مصرف گاز در جایگاه‌های CNG نیز عنوان کرد: میزان مصرف گاز در جایگاه‌های CNG در سطح استان نسبت به قبل از سهمیه بندی بنزین از رشد ۱۵ درصدی حکایت دارد.

,

وی بیان داشت: میانگین مصرف ماهانه گاز پیش از سهمیه بندی سوخت ۲۲ میلیون متر مکعب بوده که پس از سهمیه بندی به ۲۴.۵ میلیون متر مکعب رسیده است.

,

شهبازی خاطرنشان کرد: مردم باید دمای رفاه را که بین ۱۸ تا ۲۱ درجه است، رعایت کنند و همچنین ضمن استفاده از کلاهک اچ مطمئن باشند در مسیر دودکش مانعی وجود ندارد و نسبت به کنترل شلنگ‌های گاز اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه