اخبار داغ

سرمربی تیم ملی تکواندو کشور:

برنامه های پوست اندازی و جوانگرایی در دستور تیم ملی است/ سربازان تکواندو ایران در سرزمین چشم بادامی ها خواهند درخشید

برنامه های پوست اندازی و جوانگرایی در دستور تیم ملی است/ سربازان تکواندو ایران در سرزمین چشم بادامی ها خواهند درخشید
سرمربی تیم ملی تکواندو کشور گفت: ۷۶۹ بازیکن مسابقات تیم ملی تکواندو در مسابقات حضور دارندکه از دل این مسابقات جوانان بسیاری را شناسایی و برنامه های پوست اندازی و جوانگرایی را اجرا می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو مردان، هفته گذشته با حضور ۴۹ تکواندوکار در فدراسیون تکواندو  برگزار و ۲۳ هوگوپوش موفق شدند به اردو راه پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

بر همین اساس آرمین هادی پور، یاشار عطاردی، حسین لطفی، محمدصادق دهقانی، محمدحسن پلنگ افکن، محمد کاظمی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرحسین محمد خانلو، سینا بهرامی، میرهاشم حسینی، مهدی یوسفی، امیرمحمد بخشی، مهدی عابدینی، مهدی جلالی، مهران برخورداری، عرفان حیدری، عرفان ناظمی، علیرضا نادعلیان، محمدرضا خانی، سجاد مردانی، سعید رجبی و فرشاد قیاس شندی مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

,

طبق اعلام فدراسیون تکواندو تمرینات ملی پوشان از روز شنبه – ۲۸ دی ماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز شده و هدایت تیم ملی برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است، هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

,

گفتنی است؛ تیم‌ملی تکواندو ایران در گروه مردان موفق به کسب ۲ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو شده است و پیش از آن نیز رقابت‌های قهرمانی آسیا را اسفندماه سال جاری به میزبانی لبنان پیش‌رو دارد.

,

اگر بخواهیم نگاهی به اوضاع و احوال تیم ملی تکواندو ایران داشته باشیم بهتر است با سر مربی با اخلاق این تیم استاد فریبرز عسگری گفتگویی داشته باشیم.

,

عصر همدان: راجع به کسب دو سهمیه المپیک توسط آرمین هادی پور و میر هاشم حسینی برایمان توضیح دهید:

, عصر همدان: راجع به کسب دو سهمیه المپیک توسط آرمین هادی پور و میر هاشم حسینی برایمان توضیح دهید:, عصر همدان: راجع به کسب دو سهمیه المپیک توسط آرمین هادی پور و میر هاشم حسینی برایمان توضیح دهید:,

عسگری: کسب سهمیه المپیک مارتنی بسیار سخت برای تکواندو ما بود، تکواندو خوشبختانه در همه کشورها رشد و توسعه بسیار زیادی داشته استف چند دهه پیش رقابت اصلی بین ما و تکواندو کره جنوبی بود اما اوضاع تکواندو امروزه بسیار متفاوت شده است.

, عسگری: ,

کشورهایی همچون روسیه، چین، بلژیک، اذربایجان، ترکیه؛ تایلند، انگلیس در این زمینه سرمایه گذاری بسیار زیادی کرده اند و جزو مدعیان اصلی کسب مدال در المپیک مطرح شده اند.

,

کار ما کار راحتی نبود اما ما به جوانانمان اعتماد راسخ داشتیم و به آنها میدان دادیم تیم ملی ما دچار پوست اندازی شد و کمتر مربی هست که این ریسک را به جان بخرد  اعتقاد من فقط این نیست که در یک برهه زمانی خاص نتیجه بگیریم بلکه ما باید در تیم ملی پشتوانه سازی کنیم و تیم ملی را  برای سال های آتی بیمه کنیم.

,

ما می توانستیم سه سهمیه المپیک را کسب کنیم اما کاپیتان تیم ملی، سجاد مردانی با اختلاف چند امتیاز با نفر ششم نتوانست سهمیه را کسب کند اما هنوز هم من به اینده درباره سجاد مردانی خوش بین هستم و سجاد همواره در اردوهای المپیکی  در کنار ما خواهد بود.

,

عصر همدان: به نظر شما چقدر کارشکنی انگلیسی ها در دادن ویزا برای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ منچستر در کسب سهمیه ها درآخرین لحظات تاثیر گذار بود؟

, عصر همدان: به نظر شما چقدر کارشکنی انگلیسی ها در دادن ویزا برای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ منچستر در کسب سهمیه ها درآخرین لحظات تاثیر گذار بود؟, عصر همدان: به نظر شما چقدر کارشکنی انگلیسی ها در دادن ویزا برای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ منچستر در کسب سهمیه ها درآخرین لحظات تاثیر گذار بود؟,

عسگری: اگر نگاهی به کارنامه بچه های تیم ملی که در گرند پری ها حضور داشتند بیندازیم متوجه خواهیم شد که بچه های ما همیشه دست پر میدان مبارزه را ترک کرده اند.

, عسگری: ,

ما برای مسابقات جهانی منچستر تیم منسجم و جوانی را داشتیم که آماده آتش بازی در میدان مبارزه بودند که متاسفانه انگلیسی ها رفتار جوانمردانه ای در عرصه ورزش از خود نشان ندادند  و با حذف میرهاشم به روحیه این مبارز جوان لطمه بزرگی زدند.

,

چقدر کار ما سخت بود که بتوانیم میرهاشم جوان را برای مسابقات گرند پری آماده کنیم و به لطف خدا و تلاش کادر فنی و شخص میرهاشم توانستیم مدال طلا را از آن خود نماییم . روی کاغذ مسئله حل شده است اما در عمل معادلات پیچیده و پیچیده تر خواهد شد.

,

عصر همدان: چرا در مسابقات گرند اسلم مسکو میرهاشم در لحظات پایانی بازی اش را با دای هون لی  کره جنوبی واگذار کرد؟

, عصر همدان: چرا در مسابقات گرند اسلم مسکو میرهاشم در لحظات پایانی بازی اش را با دای هون لی  کره جنوبی واگذار کرد؟, عصر همدان: چرا در مسابقات گرند اسلم مسکو میرهاشم در لحظات پایانی بازی اش را با دای هون لی  کره جنوبی واگذار کرد؟,

عسگری: خواهشی که همیشه از منتقدین دارم نقد منصفانه است، در همین مسابقات سجاد مردانی ما توانست در دو بازی پایاپای و در لحظات پایانی حریف های عنوان دار و صاحب  قهرمانی المپیک خود را شکست دهد اما هیچ وقت این گفته نشد.

, عسگری:,

بازی تکواندو لحظه به لحظه اتفاق دارد و قابل پیش بینی نیست، عضله دوقلوی میرهاشم پاره شده بود و فقط غیرت میرهاشم بود که او را تا آخرین لحظه روی شیاپجانگ نگه داشته بود، اگر کمی منصف باشیم می توانیم علت بسیاری از اتفاقات را بیابیم .بازهم تاکیید میکنم همه این اتفاقات افتاده است و ما داریم با آرامش راجع به  آن حرف میزنیم اما در لحظه و میدان عمل تصمیم گرفتن کار ساده ای نیست.

,

قطعا من به همراه کادر فنی تیم ملی و گروهی از مشاوران دلسوز تکواندو که در کنار ما قرار دارند تا المپیک تمام نقاط ضعف های موجود را بررسی و برطرف خواهیم کرد، در های تیم ملی به سوی هر منتقد دلسوز و ودارای ایده ای باز است و با آغوش باز از نقدهای سازنده استقبال خواهم کرد.

,

عصر همدان: خبر خوبی را درباره اضافه شدن هادی ساعی به عنوان مدیرفنی تیم ملی شنیدیم، نظر شما در این رابطه چیست؟

, عصر همدان: خبر خوبی را درباره اضافه شدن هادی ساعی به عنوان مدیرفنی تیم ملی شنیدیم، نظر شما در این رابطه چیست؟, عصر همدان: خبر خوبی را درباره اضافه شدن هادی ساعی به عنوان مدیرفنی تیم ملی شنیدیم، نظر شما در این رابطه چیست؟,

عسگری: بی شک هادی ساعی از قهرمانان به نام تکواندو ایران و جهان است و حضورش و نظراتش می تواند برای ما راهگشا باشد وما از تمام متخصصینی که در ورزش عرق ریخته اند و دارای اندیشه و سواد آکادمیک هستند بهره می بریم تا بتوانیم پرچم کشورمان را به اهتزار دربیاوریم.

, عسگری: ,

عصر همدان: انتخابی تیم ملی را چگونه ارزیابی کرده اید؟

, عصر همدان: انتخابی تیم ملی را چگونه ارزیابی کرده اید؟, عصر همدان: انتخابی تیم ملی را چگونه ارزیابی کرده اید؟,

عسگری: ۷۶۹ بازیکن در این مسابقات حضور داشته اند که از دل این مسابقات جوانان بسیاری را شناسایی کرده ایم . برنامه های پوست اندازی و جوانگرایی در دستور تیم ملی است و بی شک ما به موفقیت سال های آتی تیم ملی فکر می کنیم و نه فقط یک برهه خاص.

, عسگری: ,

عصر همدان: ممنون از توضیحات دقیق شما و اگر حرف پایانی هست بفرمایید؟

, عصر همدان: ممنون از توضیحات دقیق شما و اگر حرف پایانی هست بفرمایید؟, عصر همدان: ممنون از توضیحات دقیق شما و اگر حرف پایانی هست بفرمایید؟,

عسگری: از کادر پر تلاشم و همه مربیانی که از تیم ملی با گفتار و قلم هایشان حمایت می کنند نهایت تشکر را دارم.

, عسگری: ,

هر کس که پیراهن تیم ملی تکواندو را بر تن می کند از جان مایه خواهد گذاشت تا پرچم سه رنگمان در میادین جهانی و المپیک بدرخشد و ما فعل عرق ریختن و تلاش کردن تا آخرین نفس را صرف خواهیم کرد و نتیجه را به خدای قادر واگذار خواهیم کرد.

,

ایران شایسته بهترین هاست و من و سربازان تکواندو ایران با نهایت وجودمان در سرزمین چشم بادامی ها ( المپیک توکیو ۲۰۲۰) خواهیم جنگید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه