اخبار داغ

نگذارید کودک ۶ ساله قمی درد بکشد

نگذارید کودک ۶ ساله قمی درد بکشد
محمد مهدی کودک ۶ ساله قمی باید زودتر عمل شود پزشکان به پدر محمد مهدی گفته اند هزینه عمل حدود 70 میلیون تومان است و پدر هرگز توان تهیه این مقدار پول را ندارد و سهمش می شود دیدن دردهای محمد مهدی، سهم تلخی که نمی داند چطور آن را شیرین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، محمدمهدی 6 ساله تنها فرزند یک خانواده از مناطق محروم قم است پدرش کارگر و مادرش خانه دار است از دار دنیا هیچ ثروتی ندارند و تنها دل‌خوشی این پدر  و مادر کودک شش ساله شان است کودکی که از 4  سالگی متوجه بیماری قلبی او شدند و حالا روزگار دل این پدر و مادر سخت پریشان است.

از یک طرف درد کشیدن های فرزندشان همچون تیری در قلبشان فرو می رود و از طرفی نداشتن پول برای درمان فرزندشان داغ دلشان را بیشتر می کند، محمد مهدی مشکل تنگی دریچه میترال قلب دارد و به گفته پزشکان باید هر چه  زودتر عمل شود اولویت اول ترمیم دریچه میترال است و در صورت عدم ترمیم تعویض دریچه میترال قلب است.

محمد مهدی نمی داند تنگی دریچه  میترال قلب چیست اصلا نمی داند بیمار است فقط می داند نباید مانند دیگر کودکان بازی کند نباید بدو بدو کند باید  گوشه ای بنشیند و بازی کردن کودکان فامیل و همسایه را ببیند از پدر و مادرش می پرسد که چرا درد می کشد و پدر با صدای لرزان می گوید چون زیادی بازی کرده ای باعث شده خسته شوی؛ در حالی که محمد مهدی می داند هنوز کودکی نکرده هنوز می خواهد بازی کند اما با این درد چه کند.

محمد مهدی کودک 6 ساله قمی باید زودتر عمل شود پزشکان به پدر محمد مهدی گفته اند هزینه عمل حدود  70 میلیون تومان است و پدر هرگز توان تهیه این مقدار پول را ندارد و سهمش می شود دیدن دردهای محمد مهدی، سهم تلخی که نمی داند چطور آن را شیرین کند.

چشم امید این پدر و مادر بعد از خدا به قلب های پاک مردمان خوب سرزمینمان است، نگذارید محمد مهدی حسرت کودکی بر دلش بماند نگذارید، این پدر و مادر درد کشیدن های تنها فرزندشان را با چشمان خود نظاره گر باشند، نگذارید فرصت زندگی کردن از محمد مهدی گرفته شود با قطره قطره کمک های خالصانه شما محمد مهدی جان دوباره خواهد گرفت.

به محمد مهدی زندگی را هدیه دهید
گاهی زود دیر می شود....


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا, قم فردا, ، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه