اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

اقوام و منسوبین شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در محل تدفین حضور داشتند و کسی مانع نشده است

اقوام و منسوبین شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در محل تدفین حضور داشتند و کسی مانع نشده است
ناصر عارف با کذب دانستن فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جلوگیری از ورود اقوام شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی به محل تدفین شهدا، گفت: خانواده شهدا از والدین تا منسوبین و اقوام داخل محوطه در نظر گرفته شده، حضور داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پس از تشییع شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینی و به دنبال انتشار فیلمی مبنی بر جلوگیری از ورود خانواده شهدای به محل تدفین این شهدا به منظور اطلاع دقیق از این موضوع با مدیرکل بنیاد شهید استان گفت‌و‌گویی داشتیم و صحت و سقم این موضوع را جویا شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با کذب دانستن فیلم منتشر شده در فضای مجازی، اظهار کرد: تمام اعضای خانواده این شهدا داخل محوطه دفن شهدای خود بودند و مشکلی در این خصوص نداشتیم.

,

وی با بیان اینکه ساز و کار در نظر گرفته شده به دلیل کثرت جمعیت در آن محوطه بود، گفت: ساز و کار ایجاده شده به منظور برقراری آرامش در مراسم تدفین و ایجاد سهولت برای قرار گرفتن خانواده‌ها در کنار پیکر شهدای خود بود.

,

عارف بیان کرد: از ابتدای مراسم و با حضور مردم در گلزار شهدا، خانواده این شهدا از والدین تا منسوبین و اقوام داخل محوطه در نظر گرفته شده، حضور داشتند.

,

وی با تأکید بر اینکه موردی نداشتیم که در روز تدفین این شهدا از اقوام و منسوبین خارج از محوطه تدفین شهدا باشند، افزود: فیلم منشر شده در فضای مجازی کذب بوده و هیچ یک از اقوام و منسوبین شهدا در زمان تدفین مشکلی برای ورود به محوطه دفن شهدا نداشتند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: همه اعضای خانواده شهدا به راحتی می توانستند در این مراسم تدفین آزادانه حضور داشته باشند و برای این افراد هم محوطه ای در نظر گرفته بودیم لذا کسی از حضورشان ممانعت نکرده و فیلم منتشر شده کذب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه