اخبار داغ

کارشناس رسانه مطرح کرد؛

نقش مهم رسانه های جهان اسلام در کاهش فشار روانی غربی ها

نقش مهم رسانه های جهان اسلام در کاهش فشار روانی غربی ها
رضا واعظی با بیان اینکه باید رسانه های اسلامی با همگرایی، همراهی و همفکری در جهان اسلام با راهبردهای مشترک افکار عمومی را از زیر فشار رسانه های غربی خارج کنند، گفت: باید رسانه های اسلامی با ایجاد یک چارچوب جریان ساز بتوانند افکار عمومی را مدیریت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص نقش رسانه های غربی در حوادث دو هفته اخیر در کشور اظهار کرد: اگر نگاهی ساده به عملکرد رسانه های غربی بخصوص رسانه های فارسی زبان داشته باشیم می بینیم که آنها از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی دچار شوک روانی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

حضور ۲۵ میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی دشمن را وارد شرایط سخت شوک روانی کرد

, حضور ۲۵ میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی دشمن را وارد شرایط سخت شوک روانی کرد, حضور ۲۵ میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی دشمن را وارد شرایط سخت شوک روانی کرد,

وی با اشاره به این نکته که تصور غرب و آمریکا این بود که با توجه به اتفاقات و اغتشاشات ماه های اخیر در کشور و فشارهای اقتصادی که مردم تحمل می کنند از این اتفاق مردم استقبال نمی کنند، افزود: شوک حضور ۲۵ میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار در شهرهای مختلف کشور آنها را وارد شرایط سخت روانی کرد.

,

واعظی ادامه داد: دشمن و رسانه های غربی به دنبال این بودند که این مراسم تشییع باشکوه را که در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد تحت شعاع قرار دهند.

,

رئیس بسیج اساتید دانشگاه صدا و سیما با بیان اینکه متاسفانه اصابت موشک ایرانی در سقوط هواپیمای اوکراینی توسط این رسانه ها برجسته و بزرگنمایی شد خاطرنشان کرد: آنها با این کار به دنبال تحریک افکار عمومی در داخل کشور بودند که تا حدودی نیز موفق شدند.

,

رسانه های غربی و صهیونستی برای انحراف افکار عمومی تلاش بسیاری کردند

, رسانه های غربی و صهیونستی برای انحراف افکار عمومی تلاش بسیاری کردند, رسانه های غربی و صهیونستی برای انحراف افکار عمومی تلاش بسیاری کردند,

وی با اشاره به اینکه در این بزرگنمایی عوامل نفوذی نیز نقش برجسته ای داشتند، اضافه کرد: رویکرد دشمن در این اقدام تحت شعاع قراردادن تشییع پیکر شهید سلیمانی بود.

,

واعظی در خصوص اشاره رهبر معظم انقلاب به امپراتوری خبری صهیونیسم نیز بیان کرد: نقش این رسانه ها تحت شعاع قرار دادن رویدادهای اخیر در ایران بود آنها با استفاده از ابزار رسانه ای خود برای انحراف افکار عمومی تلاش بسیار کردند.

,

این کارشناس رسانه افزود: آنها با رسانه های خود سعی داشتند بدنه اجتماعی ایران را با تکنیک و تاکتیک خاصی منحرف کنند.

,

رسانه های اسلامی باید با ایجاد یک چارچوب جریان ساز بتوانند افکار عمومی را مدیریت کنند

, رسانه های اسلامی باید با ایجاد یک چارچوب جریان ساز بتوانند افکار عمومی را مدیریت کنند, رسانه های اسلامی باید با ایجاد یک چارچوب جریان ساز بتوانند افکار عمومی را مدیریت کنند,

وی همچنین در خصوص هماهنگی رسانه های جهان اسلام در مقابل غرب تاکید کرد: باید رسانه های جهان اسلام با حفظ منافع عمومی و منافع ملی در برابر زیاده خواهی رسانه های غربی صف آرایی درستی داشته باشند.

,

واعظی ادامه داد: باید رسانه های اسلامی با همگرایی، همراهی، تشریک مساعی و همفکری در جهان اسلام با راهبردهای مشترک افکار عمومی را از زیر فشار رسانه های غربی خارج کنند.

,

این کارشناس امور رسانه در پایان خاطرنشان کرد: باید رسانه های اسلامی با ایجاد یک چارچوب جریان ساز بتوانند افکار عمومی را مدیریت کنند تا با این اقدام علاوه بر آسیب کمتر، منافع جهان اسلام نیز تامین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه