اخبار داغ

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس:

900 کلاس در مدارس زنجان همچنان از بخاری استفاده می‌کنند

900 کلاس در مدارس زنجان همچنان از بخاری استفاده می‌کنند
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به سیستم گرمایشی مدارس استان زنجان گفت: 900 کلاس در مدارس زنجان همچنان از بخاری استفاده می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به سیستم گرمایشی مدارس استان زنجان، اظهار کرد: تمامی مدارس استان زنجان از بخاری‌های استاندارد استفاده می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان هیچ مدرسه‌ای از بخاری‌های غیراستاندارد استفاده نمی‌کند، ابراز کرد: تمامی بخاری‌های غیراستاندارد در سال 92 از مدارس استان زنجان جمع‌آوری‌شده است.

,

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان بابیان اینکه در نظر داریم تمامی مدارس استان که از بخاری‌های نفتی استاندارد استفاده می‌کند را جمع‌آوری کنیم، تصریح کرد: در نظر داریم از سیستم گرمایشی جایگزین به‌جای بخاری‌های نفتی استاندار استفاده کنیم.

,

وی بابیان اینکه تا به امروز دو هزار و 795، سیستم گرمایشی کلاس‌های درسی را در سطح استان استاندارسازی کرده‌ایم، عنوان کرد: فقط 900 کلاس درسی در استان وجود دارد که از بخاری استفاده می‌کنند که تا سال تحصیلی 99 جمع‌آوری می‌شوند.

,

صفری بابیان اینکه در تمامی مناطق 14گانه آموزشی استان زنجان کلاس درسی با سیستم گرمایشی بخاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: تراکم این کلاس‌ها در شهرستان‌های مختلف متفاوت است.

,

وی با اشاره به 900 کلاس درسی که سیستم گرمایش آن‌ها بخاری است، افزود: 55 کلاس درسی از 900 کلاس، از بخاری گازی استفاده می‌کند.

,

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان بابیان اینکه فقط مدارس روستایی که گاز شهری ندارند از بخاری نفتی استاندارد استفاده می‌کنند، ادامه داد: تمامی مدارسی که تا تیرماه گاز شهری به آن‌ها تعلق‌گرفته بود به بخاری‌های گازی استاندارد مجهز شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه