اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

دلیل پرونده خالی دولت روحانی اعتماد به غربی‌هاست

دلیل پرونده خالی دولت روحانی اعتماد به غربی‌هاست
غلامحسین قادری گفت: روحانی می‌گوید نگاه به بیرون راه حل مشکل است و به‌دلیل اینکه نگذاشتند من در این راه موفق نشدم اما باید به آقای روحانی بگوییم عدم موفقیت و شکست سیاست‌های اقتصادی دو دولت به دلیل اعتماد به دشمن بود و کسانی که به آن‌ها اعتماد کردید، به شما خیانت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین قادری در گفتگو با خبرنگار سیاسی صاحب نیوز در خصوص صحبت های اخیر آقای روحانی، اظهار کرد: رئیس جمهور در صحبت های اخیر خود گفت «من بلد نیستم کاری به دنیا نداشته باشم و برای حل مشکلات فقط به داخل نگاه کنم»؛ پرونده اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم خالی است و دستاوردی برای افتخار ندارند؛ انتخابات هم نزدیک است و می خواهند برای مردم نسبت به عملکرد ضعیف خود توجیه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آقای روحانی می گوید که نگاه به بیرون راه حل مشکل است و به دلیل اینکه نگذاشتند، من در این راه موفق نشدم؛ اما باید به آقای روحانی بگوییم عدم موفقیت و شکست سیاست های اقتصادی دو دولت به دلیل اعتماد به دشمن بود و از کسانی که به آن ها اعتماد کردید، به شما خیانت کردند.

,

وی افزود: بازی برد-برد به یک بازی باخت تبدیل شد؛ اروپایی ها و امریکایی ها عامل پرونده خالی از دستاوردهای دولت آقای روحانی هستند، اما آقای روحانی می خواهد مخالفان و منتقدان خود را عامل پرونده خالی معرفی کند.

,

قادری بیان کرد: کشورهایی که دوباره ژست طرفداری از ایران را گرفتند می خواهند دولت را دوباره خام کنند و به سمت مذاکره بکشاند.

,

وی با بیان اینکه دولت آقای روحانی نمی خواهد باور کند که اروپایی ها فریب کار و دروغ گو هستند، تصریح کرد: رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران فرمودند که این جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند؛ رهبر انقلاب باز هم هشدار دادند که این ها کشورها، همان تروریست هایی هستند که سردار قاسم سلیمانی را به بهانه تروریست شهید می کنند و با داعش مراوده اقتصادی دارند.

,

این کارشناس سیاسی با اشاره تحریم های اخیر امریکا خاطر نشان کرد: تحریم های امریکا علیه ایران ته کشیده و دیگر تحریم اساسی نمانده است؛ شخصیت ها را تحریم می کنند و مثلا رئیس سازمان بسیج را تحریم می کنند، برای غربی ها چه منفعتی دارد و این تحریم ها اقتصادی ندارد و فقط جنبه روانی دارد.

,

وی با توضیح اینکه اروپایی به این نتیجه رسیدند که تحریم ها فقط مشکلات داخلی سیاسی ایران را دو چندان می کند، بیان کرد: مسئولان دولتی تحریم ها را بهانه کار نکردن و سیاست های غلط خود قرار می دهند و به همین دلیل است که غربی ها از تحریم سوءاستفاده می کنند تا کشور را تحت فشار قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه