اخبار داغ

معاون فرماندار نهاوند:

اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر برای جوانان بیان شود

اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر برای جوانان بیان شود
مهدی جلالوند گفت: برای برگزاری مراسم دهه مبارک فجر باید از ظرفیت جوانان استفاده شود و اهداف انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ معاون سیاسی امنیتی فرماندار نهاوند در ستاد دهه فجر نهاوند اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باعث استقلال و عزتمندی مردم ایران اسلامی شد و پیشرفت‌های زیادی را برای کشور ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در عرصه‌های مختلف که بررسی می‌شود پیشرفت‌های فراوانی را در مقایسه با قبل از انقلاب مشاهده می‌کنیم که شگفت‌ انگیز است.

,

معاون سیاسی امنیتی فرماندار نهاوند عنوان کرد: دستاوردهای پرشمار انقلاب اسلامی با اتکا به نیروهای مؤمن به‌دست‌آمده است که باید به‌ خوبی برای نسل جوان بیان شود.

,

وی بابیان اینکه در دهه فجر باید اهداف انقلاب اسلامی برای جوانان بیان شود، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای به‌ویژه نسل جوان که زمان قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند بیان شود.

,

جلالوند گفت: در دهه فجر امسال با توجه به ایام فاطمیه و ایام چهلمین روز شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های خوبی تدارک دیده‌ شده است.

,

وی افزود: با توجه به ایام دهه فجر کمیته‌های مختلف کار خود را آغاز خواهند کرد و کمیته تبلیغات و فضاسازی باید توجه ویژه‌ای به ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی داشته باشد.

,

معاون فرماندار نهاوند اظهار داشت: محور همه برنامه‌های امسال باید ایجاد همدلی و وحدت باشد و به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ختم شود.

,

وی گفت: در برنامه‌های امسال باید جوانان نقش پررنگی داشته باشند و دستگاه‌های دولتی نیز نقش هماهنگ‌کننده برای اجرای بهتر برنامه‌ها را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه