اخبار داغ

برگزاری اولین رویداد رقابتی تولید محتوا فضای مجازی در همدان

برگزاری اولین رویداد رقابتی تولید محتوا فضای مجازی در همدان
مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی همدان گفت : اولین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در همدان با حضور گروه های تولید محتوا در همدان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی فردوسی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اولین رویدادی است که در این سطح و وسعت در همدان برگزار می‌شود، گفت: متولی برگزاری این رویداد مرکز متنا (مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی) در مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به اینکه این رویداد به دنبال کشف استعدادهای بومی در حوزه های مختلف تولیدات دیجیتال است افزود : این رویداد به صورت حضوری و ۴۸ ساعته برگزار می‌شود.

,

مدیر مرکز متنا همدان ادامه داد: مهلت ثبت نام در این رویداد رقابتی تا پایان ساعت ادارای یکم بهمن ماه تمدید شده است.

,

فردوسی‌پور در ادامه با اشاره به زمان برگزاری رویداد گفت: این رویداد از صبح روز چهار شنبه ۲ بهمن ۹۸ آغاز می‌شود و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد و شرکت کنند گان در این مدت زمان در محل برگزاری رویداد حضور خواهند داشت.

,

وی ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند در حوزه‌های پویانمایی شامل انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک و …، نرم افزار تلفن همراه شامل اپلیکیشن تحت اندروید، بازی سازی شامل بازی تلفن همراه تحت اندروید، آیتم تصویری شامل کلیپ و نماهنگ و…، پوستر و عکس نوشت شرکت کنند.

,

دبیر برگزاری این رویداد خاطر نشان کرد: به دلیل رقابتی بودن این رویداد موضوع های تولیدات در صبح اولین روز این رویداد اعلام می‌شود، اما شرکت کنندگان بیشتر ذهنشان را معطوف به موضوع‌های روز کشور کنند.

,

فردوسی‌پور با بیان اینکه از در این رویداد از ظرفیت گردان های سایبری بسیج کشور برای انتشار تولیدات انجام شده بکاریگیری خواهد شد، گفت: از تولیدات فاخر که سازندگان آن‌ها بتوانند از تولیدات خود دفاع بجایی داشته باشند حمایت ویژه انجام می‌شود و مراحل تجاری سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج انجام خواهد گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه افراد برگزیده در رویداد کشوری شرکت خواهند کرد، گفت: داشتن تجهیزات لازم برای شرکت در رویداد به عهده خود تیم هاست.

,

فردوسی‌پور ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد ارتباط تلگرامی با شماره ۰۹۰۳۲۱۷۷۴۶۰ و یا ID  تلگرامی https://t.me/cyberhmd  داشته و اطلاعات فردی خود یا گروه و حوزه مورد نظر خود را اعلام و شماره تماس خود را نیز اعلام کنند.

,

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان همدان در پایان با بیان اینکه این مرکز در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است گفت: آماده حمایت و همکاری با گروه های تولید محتوای انقلابی در حوزه های انواع پویا نمایی ، اپلیکیشن، بازی و انواع گرافیک دارد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه