اخبار داغ

مدیرکل توزیع نیروی برق استان سمنان مطرح کرد؛

صرفه‌جویی 600 میلیونی با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی

صرفه‌جویی 600 میلیونی با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی
مدیرکل توزیع نیروی برق استان سمنان از صرفه جویی 600 میلیون تومانی طرح حذف قبوض کاغذی برق خبر داد و گفت: میزان مصرف برق در استان سمنان با رشد 4 درصدی رو به رو بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد موسوی‌زاده مدیرکل توزیع برق استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اینکه طرح حذف قبوض کاغذی برق و اعلام پیامکی صورت حساب‌بهای برق مصرفی برای مشترکان از ابتدای مردادماه در استان سمنان اجرایی شد است، گفت: این طرح تا کنون صرفه جویی 600 میلیون تومانی را به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

موسوی‌زاده در ادامه در پاسخ به پرسشی، هدف از اجرای طرح «خط گرم» را کاهش شعاع تغذیه مشترکان موجود، عدم قطعی برق و بهبود پروفیل ولتاژ عنوان کرد و افزود: بالغ بر 3 هزار و 809 عملیات خط گرم از سال 96 تا پایان آذر ماه سال جاری در استان اجرا شده است.

,

وی در ادامه مطرح کرد: 35 هزار و 900 عملیات خط گرم با هزینه 9 میلیارد و 890 میلیون ریال در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، شاهرود، و شهرهای ایوانکی و بسطام انجام شد.

,

موسوی زاده در ادامه متوسط نرخ خاموشی در 8 ماهه سال جاری را به ازای هر مشترک یکهزار و 93 دقیقه در روز عنوان کرد.

,

مدیرکل توزیع برق استان سمنان ادامه داد: از دهه فجر سال گذشته تا کنون 195 کیلومتر شبکه هوایی توزیع برق در استان سمنان احداث شده است.

,

موسوی‌زاده از رشد 4 درصدی میزان مصرف برق در استان سمنان خبر داد و توصیه کرد: شهروندان وسایل برقی کم‌مصرف را جایگزین وسایل برقی قدیمی و پرمصرف کنند و حتما توجه ویژه‌ای به برچسب انرژی‌ لوازم برقی داشته باشند.

,

مدیرکل توزیع برق استان سمنان عدم استفاده از لوازم پرمصرف برقی در ساعات اوج مصرف و استفاده از نور طبیعی را از دیگر راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف برق دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه