اخبار داغ

رئیس سازمان محیط زیست استان یزد:

90درصد آلودگی صنایع فولادی برطرف شده است

90درصد آلودگی صنایع فولادی برطرف شده است
نیره پورملائی گفت: خوشبختانه با همراهی و همکاری صنایع فولادی 90 درصد آلودگی این صنایع برطرف شده است وشرکت فولاد یزد نیز با نصب سیستم جدید تا آخر سال میزان آلایندگی خود را به مراتب کاهش خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، نیره پورملائی ظهر امروز در حاشیه کارگاه رسانه و محیط زیست که به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک در محل اداره کل محیط زیست استان برگزار شد با بیان اینکه در بین صنایع استان صنعت کاشی و فولاد از آلاینده ترین صنایع استان به حساب می آیند گفت: در حال حاضر در استان یزد 3500 واحد تولیدی صنعتی وجود دارد که از این تعداد 78 واحد تولید کاشی و سرامیک و 27 واحد نیز فولادی هستند که 80 درصد واحدهای کاشی یعنی 62 واحد و 86 درصد واحدهای فولادی یعنی 23 واحد در محور دشت اردکان قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس سازمان محیط زیست استان یزد افزود: در سال گذشته 2801 شرکت صنعتی مورد پایش سازمان قرار گرفته  که از این تعداد 427 واحد اخطار دریافت کرده و 6 واحد نیز پلمپ شده اند.

,

کاهش 90 درصدی آلایندگی صنایع فولادی استان یزد

, کاهش 90 درصدی آلایندگی صنایع فولادی استان یزد, کاهش 90 درصدی آلایندگی صنایع فولادی استان یزد,

پورملائی با اشاره به افزایش آلایندگی شرکت های صنعتی در سال جاری اظهار داشت:  در 9 ماه سال جاری 3795مورد پایش از صنایع استان صورت گرفته که منجر به صدور 483 اخطار و پلمپ 9 واحد شده است.

,

وی در پایان با بیان این مطلب که خوشبختانه با همراهی و همکاری صنایع فولادی 90 درصد آلودگی این صنایع برطرف شده است گفت: شرکت فولاد یزد نیز با نصب سیستم جدید تا آخر سال میزان آلایندگی خود را به مراتب کاهش خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه