اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی خبر داد؛

تجمع بزرگ دانشجویی برای محکوم کردن فتنه‌انگیزی‌های اخیر در دانشگاه رازی

تجمع بزرگ دانشجویی برای محکوم کردن فتنه‌انگیزی‌های اخیر در دانشگاه رازی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی از تجمع بزرگ دانشجویی برای محکوم کردن فتنه انگیزی های اخیر در دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا صالحی در گفت وگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: هفته گذشته در سطح کشور تحرکاتی در دانشگاه های مختلف اتفاق افتاد و عده ای وابسته به انگلیس خبیث در فضای دانشگاه جوی را به وجود آوردند که یک دو گانگی در دانشگاه‌ها ایجاد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی افزود: با توجه به وحدت کلمه ای که تمامی مردم ایران در موضوع انتقام سخت از آمریکا از خود نشان دادند، اغتشاشگران قصد داشتند، رسانه های جهانی را به سمتی سوق بدهند که در کشور ایران دوصدایی وجود دارد و عده ای خواهان رئیس جمهور آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه این اغتشاشگران نیز در دانشگاه رازی وجود داشتند افزود: در محکومیت این قضیه و شناساندن صدای افرادی که خواهان انتقام سخت و نقد مذاکره با آمریکا هستند، تجمع بزرگی در 29 دی ماه راس ساعت 15:30 دقیقه در دانشگاه رازی برگزار می شود.

وی هدف دیگر از این تجمع را ادب کردن عده قلیلی است که به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری بی حرمتی انجام دادن دانست و گفت: مسئولان دانشگاه باید بدانند و بفهمند حمایت بی جای خود از افراد معلوم الحال که فکر می کنند باید به این افراد فرصتی بدهیم، فرصتی نیست تا به آنها داده شود زیرا این افراد آزمون خود را پس دادند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه