اخبار داغ

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم:

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قم برگزار می شود

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قم برگزار می شود
مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم با اشاره به مسابقه تیم ها در 48 ساعت، گفت: نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان قم در سه محور برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید تناور در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان قم، اظهار داشت: این رویداد در سه محور مهم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این رویداد در سه محور پویانمایی ، بازی سازی و نرم افزار تلفن همراه از دوم تا چهارم بهمن ماه برگزار خواهد شد.
مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم با اشاره به بخش پویا نمایی، گفت: در این بخش تیم های شرکت کننده می توانند در انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک و... فعالیت کنند.
وی اضافه کرد: بخش نرم افزار تلفن همراه همان ساخت اپلیکیشن موبایل و بازی سازی هم در خصوص ساخت بازی موبایل است.
تناور ابراز داشت:  تیم ها به مدت 48 ساعت بر روی موضوعی که در زمان شروع به انها اعلام خواهد شد مسابقه خواهند داد.
وی با اشاره به تقدیر از رتبه های برتر ، عنوان داشت: در این رویداد ،‌ استعدادهای برتر درزمینهٔ ایده پردازی و تولید محتوا در فضای مجازی شناسایی و شرایط لازم برای حمایت از آنان از سوی مسئولان فراهم خواهد شد.
مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم در خاتمه خاطرنشان کرد: تیم های برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی گفت: متقاضیان جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط شرکت در این رقابت می توانند از طریق آی دی (@Matna_Qom)  و یا شماره تلفن های (02532911128-09112071552) اقدام نمایند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه