اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت استان زنجان:

موردی از وجود سم آفلاتوکسین‏ در شیرهای پاستوریزه مشاهده نشد

موردی از وجود سم آفلاتوکسین‏ در شیرهای پاستوریزه مشاهده نشد
رئیس مرکز بهداشت استان زنجان‏ با اشاره به وجود برخی شایعات در خصوص شیرهای پاستوریزه گفت: موردی از وجود سم آفلاتوکسین‏ در شیرهای پاستوریزه مشاهده نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صائینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به شایعات مطرح‌شده در خصوص وجود سم آفلاتوکسین در شیرهای پاستوریزه و مواد لبنی اظهار کرد: طبق بازرسیها و نظارتهای ما از کارخانجات شیر پاستوریزه در استان چنین چیزی مشاهده نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه مردم هیچ گونه نگرانی از بابت خرید مواد لبنی پاستوریزه نداشته باشند، ابراز کرد: مسائل مطرح شده در فضای مجازی برای هراس آفرینی بوده و به هیچ وجه صحیح نیست.

,

رئیس مرکز بهداشت استان زنجان با اشاره به وضعیت استان در خصوص آنفولانزا نیز گفت: آنفولانزای نوع a در استان کنترل شده و ما هیچ نگرانی در استان نداریم.

,

وی با بیان اینکه با وجود کنترل آنفولانزا اما ممکن است به صورت فردی مشاهده شود، افزود: رعایت اصول شستن دست ها با آب و صابون، رعایت آداب تنفسی و ... توصیه شود.

,

صائینی با بیان اینکه آمادگی خوبی در سطح استان داریم، تصریح کرد: دارو به اندازه کافی در استان وجود دارد و مشکلی از بابت دارو و درمان نداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه