اخبار داغ

یادداشت؛

برادر عباد! دوران بزن و در رو تمام شده است

برادر عباد! دوران بزن و در رو تمام شده است
برادر عباد و دوستان آشنا و غریبه باید بدانند دوران بزن در رو و تهدید نظام چه از جانب دشمنان خارجی و چه از جانب غافلان و جاهلان و خائنین داخلی به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ جناب ربیعی سخنگوی امنیتی دولت امنیتی‌ها در یادداشتی در شماره امروز روزنامه ایران با کنار هم چیدن قرینه‌های فراوان با تختئه شورای نگهبان و در حمایت از سخنان رئیس‌جمهور تلاش کرده است تا رد صلاحیت برخی چهره‌ها در انتخابات مجلس را گزینشی و غیردقیق بیان کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در بخشی از این یادداشت که مورد توجه رسانه‌های بیگانه بخصوص شبکه ملکه انگلیس نیز قرار گرفته است مصادیق انتخابات واقعی را داشتن نامزد برای معترضین آبان ۹۸ برشمرده و اینگونه به حمله به انتخابات پرداخته است.

,

پیش از بررسی این یادداشت و سخنان مشابه آن در روزهای گذشته که از رئیس جمهور و وزیر کشور نیز سر زده است باید به نکته بسیار اساسی تقابل آشکار این یادداشت با سخنان رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد.

,

در حالی که رهبری در نماز جمعه آرامش بخش و تاریخ ساز روز جمعه بر ضرورت تلاش در جهت مشارکت حداکثری تصریح و تاکید کرده است، این نوع ناامید کردن مردم و گرا دادن به بیگانگان از سوی سخنگوی امنیتی دولت امنیتی‌ها را چه باید نامید؟

,

جناب ربیعی به خوبی با توجه به سوابق خود می‌دانند که تاکید رهبری بر مشارکت حداکثری و حضور تمام سلایق درون نظام به معنای تایید صلاحیت کسانی نیست که اساساً اعتقادی به حکومت ولایت فقیه و  اسلام حداکثری ندارند.

,

برادر عباد عزیز! این چه مغلطه تلخی است که اینک با سوار بر آن در جهت تختئه و سوءاستفاده از سخنان رهبری هستید.

,

کجای دنیا به کسی که ساختار سیاسی نظامی را قبول ندارد و بارها و بارها هم علیه حکومت و هم علیه بنیان‌های نظری آن موضع گرفته و از تبعیت در بزنگاه‌های سخت مالی و سیاسی ولایت فقیه شانه خالی کرده اجازه حضور در رقابت سیاسی همان نظام را می‌دهند؟

,

آیا در کشورهایی که به دروغ خود را مدعی تمدن و دموکراسی می‌دانند یک نماینده مجلس می‌تواند مخالف اساس و ساختار همان حاکمیت باشد؟

,

به نظر می‌رسد برادر عباد و دوستان آشنا و غریبه باید بدانند دوران بزن در رو و تهدید نظام چه از جانب دشمنان خارجی و چه از جانب غافلان و جاهلان و خائنین داخلی به پایان رسیده است.

,

برخلاف تحلیل حضرات، رهبری انقلاب که در بدترین دوران شکاف سیاسی در فتنه ۸۸ به احدی برخلاف قانون باج نداد اینک و در دوران اوج عزت و شکوه نیز به احدی برخلاف قانون باج نخواهد داد.

,

پرزاد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه