اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی مطرح کرد؛

اخذ تعهد از ۶ نامزد و یک فرماندار برای تخلفات انتخاباتی

اخذ تعهد از ۶ نامزد و یک فرماندار برای تخلفات انتخاباتی
رییس کل دادگستری خراسان شمالی از تذکر و اخذ تعهد از یک فرماندار و شش نامزد انتخاباتی در استان نسبت به عدم تکرار رفتارهای مخالف مقررات انتخاباتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در جمع خبرنگاران بر لزوم رعایت اخلاق مداری و خودداری از تخریب چهره های انتخاباتی استان تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

حجت الاسلام جعفری در ادامه اعلام کرد: تا به کنون یک فرماندار و شش نامزد انتخاباتی در استان که رفتار آنان به گونه ای بوده است که برابر مقررات نیاز به تذکر و ارشاد داشته اند، احضار و به آنان تذکر داده شد.

,

وی افزود: از آنان بر عدم تکرار رفتارهای مخالف مقررات انتخاباتی تعهد گرفته شد.

,

وی همچنین فعالان شبکه های فضای مجازی را مخاطب قرار داد و تصریح کرد: نسبت به هر بد اخلاقی و تخریب چهره های نامزدهای انتخابات پیشرو که از سوی فعالان فضای مجازی صورت گیرد در زمینه انجام برخوردهای قانونی هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد.

,

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: دادستان مرکز استان نیز در این باره طی نشستی با فعالان فضای مجازی در استان صحبت و توصیه های لازم را انجام داده است.

,

وی افزود: فعالان فضای مجازی استان نیز تعهد داده اند که تهدید و تخریب هیچ نامزد انتخاباتی را انجام ندهند.

,

وی در ادامه تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی برای انجام تبلیغات، حق استفاده از ظرفیت ها و منابع دولتی را ندارند که بر اساس قانون این اقدام ممنوع است.

,

رییس کل دادگستری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: دهیاران نیز حق ندارند در حمایت و یا در تخریب هیچ نامزد انتخاباتی در سطح روستاها اقدام کنند که در غیر این صورت طبق مقررات با آنان برخورد قانونی انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه