اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

حمله موشکی سپاه، حیثیت آمریکا را نابود کرد/ هلاکت حداقل 80 سرباز آمریکایی در عین‌الاسد

حمله موشکی سپاه، حیثیت آمریکا را نابود کرد/ هلاکت حداقل 80 سرباز آمریکایی در عین‌الاسد
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی گفت: طی تحقیقاتی که به عمل آمده، معلوم شد حداقل 80 سرباز آمریکایی در حمله موشکی سپاه به هلاکت رسیده‌اند، اما آمریکا برای دفاع از حیثیت از دست رفته‌اش، این آمار را اعلام نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با صبح توس پیرامون ادعای ترامپ مبنی بر اینکه در حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا هیچ تلفات جانی نداشته است، اظهار کرد: حقیقت این است که آنچه از آمار کشته‌ها، خسارات مالی و تسلیحاتی، برای آمریکا سخت تر بود، از بین رفتن حیثیتش در منطقه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه حیثیت آمریکا برابر میلیون‌ها تفنگدار آمریکایی است، گفت: این آمار ضد و نقیضی که آمریکا در رسانه‌های خود منتشر می‌کند دال بر این موضوع است و آن‌ها نمی‌خواهند ذلتشان برای جهانیان آشکار و نمایان شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: مسلماً آمریکایی‌ها در حمله موشکی سپاه به مقر عین الاسد کشته داده‌اند اما آمار آن هر چه هست ملاک نیست، موضوعی که از هر چیزی مهم‌تر است، این است که انقلاب اسلامی هم می‌تواند آمریکا را بزند و هم میزند، این از همه چیز برای جمهوری اسلامی ایران مهم‌تر است.

,

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد بدون تلفات جانی نبوده است، گفت: طی تحقیقاتی که به عمل آمده، معلوم شد، حداقل 80 سرباز آمریکایی در حمله موشکی سپاه به هلاکت رسیده‌اند، اما آمریکا برای دفاع از حیثیت از دست رفته‌اش، این آمار را اعلام نمی‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه