اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سند راه شبکه تربیتی صالحین تبیین می‌شود/ حضور در فضای مجازی، رویکرد بسیج در عصر جدید

سند راه شبکه تربیتی صالحین تبیین می‌شود/ حضور در فضای مجازی، رویکرد بسیج در عصر جدید
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: در پایان سومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج، بیانیه‌ای به عنوان یک سند برای ادامه راه و انجام مأموریت شبکه تربیتی صالحین تبیین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با صبح توس، در دومین روز از سومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج و شورای عالی صالحین در مشهد گفت: مکتب اسلام یک مکتب انسان‌ساز است؛ به برکت انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در میهن اسلامی ایران عزیزمان، برکات این مکتب ساعی و جاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: امروز در بین نوجوانان و جوانان شاهد هستیم که در گروه‌های مختلف نوجوان و جوان، افرادی حضور دارند که دارای ایمان دینی، معارف اسلامی، اخلاص و اخلاق اسلامی هستند و این به برکت تلاش‌های گوناگونی است که در کشور انجام می‌شود، به خصوص برنامه‌هایی که بسیج در ذیل نظامی تربیتی و شبکه تربیتی صالحین دارد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان هدف برگزاری اجلاس سه روزه اساتید شبکه تربیتی صالحین، مسئولان استانی اجرای این نظام تربیتی و همچنین مسئولان سازمان بسیج در مشهد گفت: هدف از این اجلاسیه یک هم‌اندیشی، بررسی شرایط و تبیین شرایطی است که در وضع موجود داریم.

,

سردار سلیمانی افزود: متعاقباً ترسیم یک وضع مطلوب و متعالی‌تری که در قالب کارگروه‌هایی درباره مسائل اولویت‌دار به بحث و هم‌اندیشی گذاشته شد نیز از اهداف این اجلاسیه است و در بیانیه‌ پایانی این اجلاس سند ادامه راه و مأموریت شبکه تربیتی صالحین تبیین می‌شود.

,

وی همچنین با اشاره به کارکردهای شبکه تربیتی صالحین گفت: کارکرد اصلی شبکه صالحین، تربیتی است و در سایر موضوعات نیز این شبکه تربیتی می‌تواند در مواجهه با عملیات روانی دشمن برای روشنگری برای آحاد جامعه اقدامات موثری انجام دهد و شبکه تربیتی صالحین می‌تواند در مواجهه با عملیات روانی دشمن مد نظر باشد و در بعضی از زمان‌ها هم این طور بوده است و چنین کارکردهایی دارد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: طبیعتاً وقتی صحبت از شبکه می‌کنیم، شبکه‌هایی که در کنار هم قرار می‌گیرند یک تشکیلات را محقق می‌کنند؛ تحقق یک تشکیلات هم می‌تواند کارکردهای مختلفی داشته باشد، من‌جمله مواجهه با جنگ روانی دشمن.

,

سردار سلیمانی در رابطه با حضور بسیجیان در فضای مجازی گفت: یکی از رویکردهای بسیج استفاده از بسترهایی همچون فضای مجازی است و در این فضا از روش‌ها و ابزارهای جدید در شبکه تربیتی صالحین هم استفاده می‌شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه زمان بگذرد حضور بسیج و شبکه تربیتی صالحین در عرصه فضای مجازی تقویت می‌شود، عمق پیدا می‌کند و می‌تواند نویدبخش باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه