اخبار داغ

معاون سابق فرهنگی شورای اجتماعی زنان در گفتگو با دانا:

تحریم‌کنندگان جشنواره فیلم فجر خط خود را از مردم جدا کردند

تحریم‌کنندگان جشنواره فیلم فجر خط خود را از مردم جدا کردند
فرشته روح افزا گفت: تمام شهرت و معروفیت این افراد به خاطر تریبونی است که صداو سیما در اختیار این افراد قرار داده اما امروز این افراد صدا و سیما و جمهوری اسلامی را تحریم می کنند که از کنار آن به معروفیت رسیده اند.
[

فرشته روح افزا، معاون سابق فرهنگی شورای اجتماعی زنان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تحریم جشنواره فجر توسط سلبریتی‌ها اظهار کرد: جشنواره فجر این چند ساله اخیر به دلیل حضور خانم‌ها و آقایان سلبریتی و عکس‌ها و بعضاً فیلم‌های نامطلوبی که از آنها در رسانه ها منتشر می‌شد، به حاشیه رفته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: زمانیکه که مردم دهه انقلاب را جشن می گرفتند این جشنواره با عکس های مختلفی از سلبریتی ها به عامل نگرانی و دغدغه برای خانواده‌های مومن، شهدا و معتقد به دین اسلام تبدیل شده بود و اگر اعتراضاتی هم صورت می گرفت به این اعتراضات ترتیب اثری داده نمی‌شد.

,

معاون سابق فرهنگی شورای اجتماعی زنان با بیان اینکه تحریم جشنواره توسط سلبریتی های پر حاشیه لطف آنها به این جشنواره است عنوان کرد: تا کنون ایران و برنامه های داخلی آن از سوی غربی ها به ویژه آمریکا تحریم می شده است و امروز شاهد هستیم که سلبریتی ها پای خود را در جای پای آمریکایی قرار داده اند که دستش به خون جوانان این کشور آلوده است و این افراد از روش و منش آمریکا تبعیت می کنند.

,

این کارشناس مسائل فرهنگی در ادامه گفت: افرادی که تصاویر سگ بازی آنها در فضای مجازی دست به دست می شود و یا ایران را برای به دنیا آوردن کودکان خود قبول ندارند، یکباره تصمیم می گیرند به زینب سلیمانی پیام داده و یا اینکه جشنواره فیلم فجر را تحریم کنند باید از این افراد پرسید منفعت آنها برای کشور و دستاوردهای فرهنگی کشور چه بوده و چه کسی به جز کشورهای غربی خریدار فیلم ها و تولیدات آنها بوده است؟

,

روح افزا با بیان اینکه صدا و سیما باعث معروفیت این سلبریتی ها شده است عنوان کرد: تمام شهرت و معروفیت این افراد به خاطر تریبونی است که صداو سیما در اختیار این افراد قرار داده و در ادامه انتشار عکس ها و تصاویر ناهنجار آنها در شبکه های اجتماعی باعث معروفیت آنها شد اما امروز این افراد صدا و سیما و جمهوری اسلامی را تحریم می کنند که از کنار آن به معروفیت رسیده اند.

,

وی ضمن تشکر از برخی از سلبریتی هایی که در این دام گرفتار نشدند تصریح کرد: هرکسی که بخواهد ایران را ضعیف جلوه بدهد خودباخته است و فرقی ندارد ورزشکار باشد یا اینکه هنرمند چرا که این افراد زیر این پرچم و با این هویت بزرگ شده اند و کسی که هویت خود را می فروشد، شخصیت پوچی دارد و نمونه این بی هویتی اقدامی است که برخی از سلبریتی ها برای به دنیا آوردن فرزندان خود انجام می دهند.

,

معاون سابق فرهنگی شورای اجتماعی زنان گفت: اگر غرب به این افراد پناهندگی می دهد به خاطر هنرمندی و قابلیت های انها نیست و همه می دانند که غرب به ویزه کشورهای معاند و مخالف با ایران به کسانی تابعیت می دهند که بزرگی و اقتدار کشور خود یعنی ایران را زیر سوال ببرد و علیه نظام و کشور خود فعالیت کند در همین زمینه می توان به مصی علینژاد اشاره کرد که حتی ماموریت های جاسوسی علیه ایران را به خوبی انجام می دهد تا بتواند از این طریق به ثروت و شهرت در غرب دست پیدا کند.

,

این کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه غیبت چنین افرادی که آب به آسیاب دشمن می ریزند در جشنواره فجر به نفع نظام است خاطرنشان کرد: ترک کردن صحنه فرهنگ کشور از سوی کسانی که ضد فرهنگ را رواج می دهند برای فرهنگ کشور بهتر است؛ کشوری که سخت ترین تحریم های دارویی، اقتصادی و غذایی را پشت سر گذاشته است از چنین تحریمی هرگز نمی هراسد و این تحریم به آنها لطمه نمی زند در صورتی که این افراد نباشند، هنرمندان واقعی و شریف و انسان های فرهنگی فضای بیشتری برای عرضه و کار پیدا خواهند کرد.

,

روح افزا با بیان اینکه  هنرمند کسی است که در مقابل اشتباه بایستد و از وجهه‌ای که در جامعه به واسطه خون شهدا پیدا کرده استفاده صحیح بکند یادآوری کرد: تحریم جشنواره فجر و اقدام سلبریتی ها برای این کار در واقع ارزش هنر را زیر سوال برد؛ این افراد با اقدام خود آب به آسیاب دشمن ریختند و از کسی حمایت کردند که به تعبیر رهبری یک دلقک و به تعبیر حاج قاسم سلیمانی یک قکارباز قاتل است و این از شأن هنرمندان وقاعی کشور به دور است.

,

وی ضمن تقدیر از موضع صحیح برخی از هنرمندان فهیم و ولایی یادآوری کرد: ما امثال شهید بهشتی، باهنر و رجایی و همین قاسم سلیمانی را از دست دادیم و امام را هم از دست دادیم اما شاهد هستیم انقلاب پابرجاست و نقش سلبریتی هایی که به دنبال منافع شخصی خود هستند در این انقلاب بسیار کم و یا اصلا نیست تا جایی که در شرایطی که در مقابل این شهدا و فرهیختگان و بزرگان کشور اصلا رنگی ندارند.

,

معاون سابق فرهنگی شورای اجتماعی زنان  در ادامه افزود: بهتر است این افراد کمی در مورد فعل و انفعالات خود فکر کنند؛ مردم به جز آرایش‌های غلیظ و رفتارهای شنیع و موضع‌گیری‌های غلط چیزی ندیده‌اند. این افراد کسانی هستند که بعضا حکم دادگاه داشته اند اما برای یک سرباز وطن نسخه می پیچند که چرا استعفا نمی‌دهند یا به خود اجازه می دهند درباره بزرگان کشور به دروغ صحبت کرده و آنها را متهم به دروغگویی کنند؛ این افراد به شهید سلیمانی که از همه زندگی خود برای امنیت مردم گذشت، هم رحم نکرده و تهمت می زنند.

این کارشناس مسائل فرهنگی همچنین گفت: باید جوانان به این نتیجه برسند که خط سیر این افرادی که مقابل جمهوری اسلامی و شهدای و اسلام ایستاده اند و با ایام الله مقابله می کنند، باطل بوده و سرانجام آنها خارج از وعده های الهی نیست. البته همواره جوانان و مردم باگذشت و ایثارگر ما در مقابل چنین افرادی ایستاده و موضع‌گیری می‌کنند.

,
,
,

وی ضمن انتقاد از بی تفاوتی سلبریتی‌ها در مقابل تحریم‌های فلج کننده آمریکا علیه ایران تصریح کرد: سوالی که مطرح می شود این است که چرا سلبریتی ها مقابل آمریکا با وجود این همه تحریم علیه ایران هیچ موضعی نگرفتند و چرا زمانیکه این همه ستم در طول 40 سال انقلاب علیه مردم از سوی این کشور صورت گرفت یکبار جنایات آنها را محکوم نکردند؛ جنایات آمریکا علیه مردم مظلوم منطقه توسط داعش و حتی کشتار بی رحمانه در افغانستان، پاکستان، کشمیر، عراق و سوریه و یمن هیچکدام نتوانست سلبریتی ها را به این نتیجه برساند که علیه آمریکا یا عربستان سعودی موضع‌گیری کنند.

,

روح افزا همچنین افزود: سلبریتی ها در حالی ادعای دلسوزی برای خانواده های افراد سانحه دیده در هواپیمای بوئینگ می کنند که صحبت آنها با خانواده های این افراد کاملاً متفاوت است و بارها والدین این عزیزان از سلبریتی ها و مردم خواستند که مبادا اظهار نظری داشته باشند که کشور را به چالش بکشاند.

,

این استاد دانشگاه با بیان اینکه هنر سلبریتی ها رنگ و بوی غربی گرفته است بیان کرد: این افراد در حالی ادعای دلسوزی می کنند که در قبال سقوط هواپیماهای دیگر و یا فوت تعدادی از هموطنانمان در انحه سانچی اقدامی انجام ندادند؛ هیچ یک از سلبریتی ها درباره شهادت 500 نفر از هم میهنانمان در حادثه منا و سقوط جرثقیل در عربستان اظهار نظری نکرده و حتی جرات محکوم کردن عربستان سعودی را هم نداشتند.

,

وی با اشاره به کشته شدن تعدادی از مردم بیگناه به دست منافقین در اتفاقات بنزینی در کشور گفت: سلبریتی ها حتی یک بار به دفاع از افرادی که با سلاح سرد و گرم منافقین به شهادت رسیدند برنخواستند؛ مگر خون آن شهیدی که فرزند 40 روزه داشت با خون سایرین چه فرقی داشت و این چیزی نیست جز مظلومیت شهدا و بهره برداری سیاسی سلبریتی ها از حوادث کشور.

معاون سابق فرهنگی شورای اجتماعی زنان گفت: تحریم جشنواره فیلم فجر که به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود از سوی هر کسی که باشد محکوم بوده و هرکس چنین اقدامی انجام میدهد طبیعتا خط خود را از میلیون ها مردمی که پیکر پاک سردار سلیمانی را تشییع کرده اند جدا خواهند کرد.

,
,
,

وی با بیان اینکه 25 میلیون نفر در مراسم شهید سلیمانی در سراسر کشور حضور پیدا کرده اند یادآوری کرد: بر اساس اعلام رسمی حدود 90 میلیون نفر در سراسر دنیا برای شهید سلیمانی در کشور عزاداری کرده اند که باید به این افراد گفت شما خط خود را از این مردم و مظلومیت‌ها جدا می‌کنید و امیدواریم هنر به خرج داده و توجه خود را بالاتر ببرید.

,

این کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه چنین حرکت هایی در طول تاریخ انقلاب زیاد بوده اما در حد کف‌های روی آب  است یادآوری کرد: ما از ندیدن فیلم‌هایی مانند خانه پدری و مطرب و ده ها فیلم دیگر ضرر نخواهیم کرد.

,

روح افزا در ادامه افزود: تجربه تاریخ همیشه نشان داده آنهایی که از صف مردم پاک و مسلمان جدا شده اند ،خودشان به زباله دان تاریخ رفته اند و مردم ما پشت سر مقام معظم رهبری پا بر جا ایستاده و با مترسک های غربی مبارزه میکند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه