اخبار داغ

نماینده اصلاح طلب مجلس بازهم بدون مدرک اتهام زنی کرد؛

بررسی ادعای بی سند و مدرک نماینده مردم تهران در مجلس

بررسی ادعای بی سند و مدرک نماینده مردم تهران در مجلس
محمود صادقی که به بیان اظهارات بدون سند مشهور است و تاکنون بارها پس از بیان ادعاهای واهی، به اشتباه بودن ادعای خود اعتراف کرده، حالا نظام را به ممانعت از حضور یک مادر!!شهید در مراسم تدفین فرزندش متهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ محمود صادقی نماینده پرحاشیه مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ساعت ۲۱:۵۷ روز جمعه توئیتی مبنی بر ممانعت ماموران امنیتی از نزدیک شدن مادر یکی از شهدای حادثه هوایی در همدان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این توئیت چنین نوشته: ” تأثیر روحی صحنه ای که جان باخته ای را درون حصاری از داربست ها دفن می کنند و مأمور امنیتی مانع از نزدیک شدن مادر!!داغدار به محل دفن فرزندش می شود،کمتر از اصل فاجعه نیست.کاش رهبری حال و روز این مادر را هم مشاهده کند “.

,

عصر همدان بر اساس رسالت خبری خود به بررسی این موضوع می پردازد

,

با نگاه اجمالی به فیلم منتشر شده نکات زیر به خوبی قابل احصا می باشند:

,

اول اینکه بر خلاف ادعای آقای صادقی هنوز مراسم تدفین شروع نشده است و فیلم قبل از مراسم تدفین گرفته شده است.

,

دوم در این فیلم هیچ کس مانع از حضور خانم مذکور نشده است و رفتار و سخنان منطقی و آرام بخش خواهر حاضر در فیلم نیز مؤید این مطلب است.

,

سوم: در فیلم منتشر شده از تاکتیک عملیات روانی بازنمایی استفاده شده، به این معنا که در این فیلم مهندسی پیام اتفاق افتاده است.

,

و اما بررسی اصل ماجرا :

,

برای بررسی صحت و سقم ادعای نماینده یادشده به سراغ آقای عارف مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران استان همدان رفتیم . ایشان به صراحت تمامی ادعاهای صورت گرفته مبنی بر ممانعت از حضور مادر شهید را رد کرد و اعلام داشت که تمامی بستگان و اقوام شهدا در محل تدفین حضور داشته و هیچ کس ممانعتی نداشته است. (این مصاحبه را می توانید در http://Asrehamedan.ir/44384 مطالعه نمایید) .

,

البته تصاویر منتشر شده توسط رسانه های مختلف نیز کذب بودن این ادعا را به خوبی اثبات می نماید، مثلا تصاویر منتشر شده توسط خبرگزاری های دولتی ایرنا و ایسنا به خوبی نشان می دهد که خانواده های داغدار در حصار تعبیه شده برای مراسم حضور دارند.

,

همچنین در خصوص نصب داربست بر اساس روال، برای سهولت در تدفین و جلوگیری از ازدحام جمعیت از حصارهای داربستی استفاده می شود.

,

نکته قابل توجه اینجاست که این اتهام زنی بی اساس و بدون سند معمولا از سوی رسانه های معاند مطرح می شود اما گویا این نماینده اصلاح طلب مجلس در این فقره، گوی سبقت از رسانه های معاند ربوده و خوراک خبری را برای جنگ رسانه ای بی بی سی و … علیه کشورمان درست کرده است.

,

تقریباً تمامی کانال های معاند اعم از سلطنت طلب و منافق و دلقلکهای خارج نشین و رسانه های مدعی غربی نظیر بی بی سی و رادیو فردا و حتی تلویزین سعودی ایران اینترنشنال به این موضوع و حاشیه سازی آقای محمود صادقی پرداخته اند، به راستی دلیل این همسویی در موضوعاتی از این دست چه می تواند باشد؟

,

محمود صادقی نماینده لیست امید مجلس شورای اسلامی در بین فعالان سیاسی و رسانه ای به اظهارات خلاف، پر حاشیه و البته بدون دلیل و سند مشهور و تاکنون بارها پس از بیان ادعاهای واهی و بدون دلیل خود، به اشتباه بودن آن اعتراف کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه