اخبار داغ

فیلم؛

ورزشکاران خارجی از مرام و فرهنگ ایرانی‌ها می گویند

ورزشکاران خارجی از مرام و فرهنگ ایرانی‌ها می گویند
در سایه جوسازی‌های بین‌المللی مبنی بر عدم‌ وجود امنیت برای برگزاری مسابقات ورزشی در ایران، ورزشکاران 20 کشور جهان این روز ها در بجنورد حضور دارند و به مرام و فرهنگ های بی‌نظیرایرانی ها اذعان دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور 100 ورزشکار از 20 کشور دنیا از فردا در استان خراسان شمالی کلید می‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک،, عصر اترک،, سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور 100 ورزشکار از 20 کشور دنیا از فردا در استان خراسان شمالی کلید می‌خورد.,

مسابقات بین المللی ورزش های زورخانه ای 30 دی ماه تا دوم بهمن  در سالن دانشگاه بجنورد برگزار می شود.

,

در این مسابقات ورزشکاران کشورهای ایران، لهستان، استونی، ترکیه، مجارستان، کره جنوبی، اوکراین، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، اندونزی، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، عراق، افغانستان، تانزانیا، اوگاندا، زیمباوه و کامرون حضور خواهند داشت.

,

این ورزشکاران با وجود جوسازی های رسانه ای که این روزها برای  عدم وجود امنیت در ایران از سوی رسانه های خارجی انجام می شود از حضور خود در ایران و خراسان شمالی اعلام رضایت کرده و بر فرهنگ بی نظیر ایرانی ها اذعان دارند.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام./

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه