اخبار داغ

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان:

طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در آذربایجان غربی برگزار می شود

طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در آذربایجان غربی برگزار می شود
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان غربی، از برگزاری طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در ارومیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین اباذر بیگی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به جزئیات برگزاری این طرح در آذربایجان غربی، اظهار داشت: طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» با هدف آموزش سبک زندگی اسلامی اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: این طرح با هدف ترویج و آموزش سبک زندگی اسلامی و با رویکرد مفاهیم قرآنی و تربیت دینی اجتماعی در شهرستان میاندوآب، به مدت ۲ روز در ۲۸ و ۲۹ دی ماه و در ارومیه به مدت یک روز و در قالب همایش استانی در تاریخ ۳۰ دیماه توسط استاد فاضلی از مدرسین برجسته کشوری برگزار می شود.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان غربی، با تاکید بر اینکه توجه به آسیب های اجتماعی با رویکرد دینی از اهداف دیگر این طرح است، گفت: پش بینی می شود بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان ارومیه در این برنامه مشارکت کنند که در پایان دوره نیز با ارائه گواهی نامه به شرکت کنندگان خواهد بود.

,

وی، تصریح کرد: توجه به آسیب های اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان و رویکرد هر چه بیشتر آموزش خانواده ها به شیوه اجرای آموزه های دینی و اخلاق اسلامی از مهم ترین اهداف برنامه ها و سیاست های اجرایی کانون های مساجد در حوزه فرهنگ عمومی است که اهتمام ویژه ای به این امر در بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب شده است.

,

بیگی، اضافه کرد: مدرس دوره استاد «مهدی فاضلی» تکنولوژیست آموزشی و کارشناس ارشد روانشناسی بوده و تاکنون بیش از ۵۰۰ دوره در سطح کشور به مرحله اجرا درآورده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه