اخبار داغ

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس:

اهداف سیاسی در پشت پرده محرومیت ایران از میزبانی فوتبال نهفته است

اهداف سیاسی در پشت پرده محرومیت ایران از میزبانی فوتبال نهفته است
رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس گفت: استکبار جهانی بعد از ناکارآمد بودن سایر تحریم‌ها بر ملت ایران در تلاش است با در اختیار گرفتن فوتبال، حلقه محاصره اقتصادی خود را تکمیل کند لذا به خوبی روشن است که این محرومیت جز جنبه‌های سیاسی هیچ دلیل دیگری ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار "راه آرمان" در واکنش به تصویب محرومیت فوتبال ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا در AFC اظهار کرد: فوتبالِ امروز فراتر از ورزش رفته و به عنوان یک پدیده اجتماعی محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس تصرح کرد: البته فوتبال در ایران هم در داخل و بیشتر در خارج از کشور سابقه سیاسی پیدا کرده است لذا تحریم اعمال شده ریشه سیاسی دارد و مسائلی از جمله مسائل فنی هواپیماهای ایران و یا ناامنی در خاک ایران بهانه است.

,

تابش تصریح کرد: تشییع جنازه شهید سپهبد سلیمانی به واسطه موج انسان خیز مردم، حماسه ای آفرید که وحدت ملی را به دنبال داشت و این مسئله ضربه سنگینی به استکبار جهانی زد.

,

وی خاطر نشان کرد: روزانه صدها پرواز داخلی و ده ها پرواز بین المللی در ایران انجام می شود و از نظر فنی هیچ مشکلی وجود ندارد بنابراین مطرح کردن نبود امنیت در ایران تنها برای فشار بیشتر به ایران است.

,

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به دنبال این هستند در این جنگ اقتصادی تنگناهایی بر  سایر عرصه ها وارد کنند و فوتبال یکی از مواردی است که مورد توجه افکار عمومی و مردم است و مورد انبساط خاطر آن ها می شود.

,

تابش فوتبال را یکی از فعالیت هایی عنوان کرد که شور و شادابی خاصی به جامعه تزریق می کند، بیان کرد: استکبار جهانی بعد از ناکارآمد بودن سایر تحریم ها بر ملت ایران در تلاش است با در اختیار گرفتن فوتبال، حلقه محاصره اقتصادی خود را تکمیل کند لذا به خوبی روشن است که این محرومیت جز جنبه های سیاسی هیچ دلیل دیگری ندارد.

,

وی تاکید کرد: ما باید از همه ابزار های خود برای حل این مسئله استفاده کنیم کما اینکه در مجلس جلساتی برگزار شد و با حضور وزیر ورزش موضوعات و مسائلی مطرح شد که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است ولی کافی نیست.

,

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس تصریح کرد: وزارت امور خارجه، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور در صورت ضرورت باید به این مسئله ورود پیدا کنند و با سران و مسئولان کشورهایی که تیم های باشگاهی ما با آن ها مسابقه دارند صحبت کنند تا این مشکل حل شود.

,

تابش در پایان مطرح کرد: تنها نباید به اقدامات سلبی نباید اکتفا کرد و اینکه بگوئیم ایران با این شرایط مسابقه نمی دهد کافی نیست لذا اقدامات ایجابی نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا در نهایت به تصمیم گیری منطقی که غرور ملی جریحه دار نشود و مردم راضی باشند، برسیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه