اخبار داغ

در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان مطرح شد

سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف، تعیین تکلیف شده است

سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف، تعیین تکلیف شده است
حسین قراباغی با بیان اینکه تعیین تکلیف سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف یکی از مهمترین اتفاقات در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای پنجم بوده ست، گفت: با این اقدام هم اکنون سرمایه‌گذاران مشخص شده، مشغول به کار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه اقدامات خوبی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای پنجم انجام شده است، اظهار کرد: در این دوره باب و پنجره جدیدی در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری باز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی تعیین تکلیف سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف را یکی از مهمترین اتفاقات طی این دوره در این کمیسیون برشمرد و گفت: با این اقدام هم اکنون سرمایه‌گذاران مشخص شده، مشغول به کار هستند.

,

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بیان کرد: بحث پروژه میدان میوه و تره‌بار و خوشنودان تعیین تکلیف و در خصوص پروژه عصر طلایی نیز جلساتی برگزار شده و به دنبال حل و فصل آن هستیم.

,

وی با اشاره به آغاز مباحث در حوزه سرمایه‌گذاری، افزود: کارهای مطالعاتی پارک ۱۰۰ هکتاری ولایت در حیدره اتمام یافته و زیرسازی در حال انجام است.

,

قراباغی با بیان اینکه کار مطالعاتی و نقشه‌های پارک ۲۳۴ هکتاری اکباتان نیز انجام شده است، تصریح کرد: امید است در سال ۹۹ آغاز زیرسازی و فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار انجام شود.

,

وی به جانمایی ایجاد پارک آبی در بلوار سردار شهید همدانی اشاره کرد و ادامه داد: انجام نقشه و مطالعات پارک پرندگان نیز از دیگر اقدامات در این کمیسیون بوده است.

,

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: ایجاد یک باغ شهر به مساحت ۱۰۰ هکتار از دیگر اقداماتی است که سرمایه‌گذار ترکیه‌ای آن نیز تعیین شده و در مرحله فراخوان قرار دارد.

,

وی با بیانکه بودجه سال ۹۹ در حوزه گردشگری بودجه خوبی است، یادآور شد: بودجه در سال ۹۹ توجه ویژه‌ای به مباحث سرمایه‌گذاری خواهد داشت.

,

قراباغی با اشاره به ایجاد اورژانس گردشگری، اظهار کرد: مقرر بود مرکز خدمات به گردشگران یا همان اورژانس گردشگری در ورودی‌های شهر انجام شود که در ورودی کرمانشاه انجام شده و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد مرکز خدمات به گردشگران در ورودی‌های شهر، راهنمایی و ارائه خدمات به گردشگران است، گفت: ایجاد این مراکز در ورودی جاده تهران و جاده ملایر نیز در بودجه ۹۹ دیده شده است.

,

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بیان کرد: امید است با ایجاد مرکز خدمات به گردشگران، ورودی‌های آبرومندی را برای استقبال از گردشگران داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه