اخبار داغ

امنیت در آمریکا بی معنا شده؛

سومین تیراندازی سریالی در اراضی یانکی ها/ تیراندازی در تگزاس ۷ کشته و زخمی داشت

سومین تیراندازی سریالی در اراضی یانکی ها/ تیراندازی در تگزاس ۷ کشته و زخمی داشت
بامداد امروز در یک حادثه تیراندازی در یکی از شهرهای ایالت «تگزاس» آمریکا دستکم دو نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنابر گزارش خبرگزاری روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، حدود ساعت ۲۰:۰۰ به وقت محلی یکشنبه (۰۵:۳۰ صبح دوشنبه به وقت تهران) در زمان برگزاری یک کنسرت در یک سالن موسیقی در سن آنتونیو، درگیری مسلحانه میان هواداران رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به دنبال وقوع این درگیری، یک عامل مسلح، شروع به تیراندازی کرد که در نتیجه آن دو نفر کشته شدند و پنج نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند که حال زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

,

نیروهای پلیس محلی می‌گویند که هنوز مشخص نیست که عامل مسلح به صورت تصادفی به سمت افراد تیراندازی کرده یا اینکه به صورت هدفمند، افرادی را نشانه گرفته است.

,

پلیس در این خصوص گفت: «نزاعی بین گروه یا افرادی صورت گرفته است. دستکم یک نفر اسلحه شروع به تیراندازی کرده است. نمی‌دانیم که به فرد خاصی تیراندازی کرده یا اینکه بدون هدف تیراندازی کرده است».

,

یکی از قربانیان یک مرد ۲۱ ساله بوده است که جسد وی درون باشگاه پیدا شد و هنوز مشخص نیست که آیا تیراندازی نیز در باشگاه رخ داده یا خیر اما گزارش‌هایی موجود است مبنی بر اینکه با شروع تیراندازی، افراد شروع به فرار از صحنه حادثه کردند. نیروهای امنیتی اعلام کردند که جستجو برای دستگیری عامل مسلح این حادثه همچنان ادامه دارد.

,

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر شده است و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما با اینحال لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره نیز تاکنون نتوانسته اقدام منسجمی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور صورت دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه