اخبار داغ

فرماندار اصفهان:

لیست نهایی داوطلبان مجلس تا چند روز دیگر اعلام می‌شود

لیست نهایی داوطلبان مجلس تا چند روز دیگر اعلام می‌شود
فرماندار اصفهان گفت: لیست نهایی داوطلبانی که می توانند در عرصه انتخابات شرکت و به رقابت بپردازند تا چند روز آینده، در زمان قانونی مقرر مشخص و اعلام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حسین سیستانی در نشست مشترک مسئولین ستادهای 19گانه شهر اصفهان و بخش مرکزی و هیئت اجرایی شهرستان، اظهار داشت: اعضای هیئت اجرایی انتخابات، از جمله منتخبان مردم هستند، که در انجام امور مربوطه و وظایف محوله همکاری و همراهی متعهدانه و دلسوزانه ای داشتند و وجود آنان به روند توأم با سلامت و صلابت انتخابات کمک شایانی خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون استاندار و فرماندار اصفهان افزود: از بدو انقلاب تاکنون، روند برگزاری انتخابات، یک روند تکاملی بوده و امروزه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت همه اقشار و آحاد مردم مهیاست که این مهم، نتیجه اجرای خوب و اقدامات سازنده همه دست اندرکاران انتخابات تلقی می شود.

,

سیستانی با بیان اینکه حوزه انتخابیه اصفهان دارای 904 شعبه اخذ رأی است، اظهار داشت: از این تعداد شعبه اخذ رأی، 789 شعبه در کلانشهر اصفهان و بخش مرکزی، 111 شعبه در 5 بخش دیگر شهرستان و 4 شعبه اخذ رأی نیز متعلق به اقلیت های دینی (ارامنه، زرتشتیان و کلیمیان) است.

,

وی با اشاره به نام نویسی 475 داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان، عنوان کرد: از این تعداد، پس از انصراف، عدم احراز و رد صلاحیت داوطلبان، صلاحیت 95 داوطلب تاکنون تأیید شده که لیست نهایی داوطلبانی که می توانند در عرصه انتخابات شرکت و به رقابت بپردازند تا چند روز آینده، در زمان قانونی مقرر مشخص و اعلام خواهد شد.

,

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه مجریان انتخابات باید هشت اصل مهم را در برگزاری انتخابات، سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: قانون گرایی و حرکت بر مدار قانون، برنامه ریزی، توجه به مدیریت دانش انتخابات، مستندسازی، سلامت انتخابات، عدالت و شفافیت انتخابات و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات، از جمله اصول مهمی است که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید مورد توجه قرار دهند.

,

سیستانی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی خوب دست اندرکاران انتخابات، شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه