اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

دو یوم الله بزرگ با ایراد خطبه های رهبری در تاریخ ثبت شد

دو یوم الله بزرگ با ایراد خطبه های رهبری در تاریخ ثبت شد
سعدالله زارعی با بیان اینکه هیچ سخنرانی به اندازه سخنرانی رهبری نتوانسته در تاریخ انقلاب اسلامی تا این اندازه مؤثر باشد، گفت: امت اسلامی راه خود را در همین بیانات می یابد و رشد تحلیلی مردم، جامعه و جهان اسلام پس از بیانات رهبری یکی از دستاوردهای مهم این عرصه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص حضور رهبری بعد از ۸ سال در نماز جمعه هفته گذشته گفت: تشییع باشکوه سردار شهید قاسم سلیمانی و حمله سنگین سپاه پاسداران به مرکز عین الأسد دو یوم الله بزرگی هستند که شکرانه آن سائیدن پیشانی به درگاه خدای متعال بود و این در نماز جمعه تجلی بازری پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: ثبت دو یوم الله بزرگ در تاریخ، نیاز به ابتکار عمل داشت که رهبری با ایراد خطبه ها این دو رخداد را در تاریخ ثبت کرد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در مورد اثرات داخلی، منطقه ای و بین المللی سخنرانی رهبری و تأثیر آن بر جهان اسلام و آینده منطقه، تأکید کرد: سخنان رهبری حاوی برجسته ترین نکات در مسیر امت بوده و اثر فوری بر جامعه می گذارد.

,

زارعی تصریح کرد: هیچ سخنرانی به اندازه سخنرانی رهبری نتوانسته در تاریخ انقلاب اسلامی تا این اندازه مؤثر باشد.

,

وی در ادامه افزود: امت اسلامی راه خود را در همین بیانات می یابد، اختلافات کنار می رود و رشد تحلیلی مردم، جامعه و جهان اسلام  پس از بیانات رهبری یکی از دستاوردهای مهم این عرصه است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص آینده منطقه، خاطرنشان کرد: امروز اگرچه منطقه هنوز هم از سلطه طلبی و زیاده خواهی قدرت های استکباری رنج می برد اما در عین حال امروز یک نیروی مدافع مردم و نیروی پس زننده استیلای خارجی در منطقه بوجود آمده است.

,

زارعی در خصوص امپراتوری خبری صهیونیسم، گفت: رسانه های بزرگ دنیا مانند آسوشیتدپرس، یونایتدپرس، فرانس پرس و رویترز همه اینها تحت سیطره صهیونیست ها هستند، این رسانه ها توانسته اند به افکار عمومی تا حدود زیادی خط دهند.

,

وی گفت: سخنان دیروز رهبری توجه به این مسئله بود که مردم باید بدانند در پشت بسیاری از اخبار و تحلیل ها، دستهای شیاطین صهیونیستی وجود دارد و باید آنان را شناخت و با توطئه های آنها آگاه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه