اخبار داغ

پیش کنگره شعر اهل بیت (ع) در قروه برگزار شد/ اهل سنت ارادت قلبی نسبت به اهل بیت (ع) دارد

پیش کنگره شعر اهل بیت (ع) در قروه برگزار شد/ اهل سنت ارادت قلبی نسبت به اهل بیت (ع) دارد
همایش پیش کنگره شعر اهل بیت (ع) با قرائت چهل اثر از آثار شعرای آیینی شهرستان قروه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، با حضور مسئولین و علاقه مندان به شعر و ادبیات آیینی، ۱۱ نفر از شاعران قروه ای به قرائت اشعار خود در پیش کنگره شعر اهل بیت (ع) پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام علی عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت ام ابیها حضرت زهرا(س) با تاکید بر حب اهل بیت (ع) اظهار داشت: شعر اهل بیت (ع) زمینه ای برای شناخت بیشتر از اهل بیت است.

,

وی به اهمیت کار فرهنگی توسط اعضاء کانون مداحان و شعرای آئینی در برهه حساس کنونی اشاره کرد و افزود: این مجموعه ها باید در گام دوم انقلاب نیز نسبت به ایفای نقش سازنده خود عمل نمایند.

,

, ,

ماموستا ملا هاشم نوری امام جمعه اهل سنت قروه نیز در این مراسم ضمن تسلیت حوادث تلخ دی ماه و شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حب اهل بیت (ع) در منابع اهل سنت فرض واجب دانسته شده است و نماز بدون صلوات بر محمد و آل محمد (ص) نماز نیست.

,

وی سیره اهل بیت (ع) و عمل به آن را موجب کمال انسان و قرب به ذات اقدس الهی دانست و بیان داشت: اهل سنت ارادت قلبی نسبت به اهل بیت (ع) داشته و دارد.

,

, ,

نوری بر لزوم وحدت تاکید کرد و افزود: کنگره شعر اهل بیت به همت عالی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است که فرصت مناسبی جهت آشنایی آحاد و امت اسلامی با فضائل اهل بیت و لزوم محبت اهل بیت (ع) می باشد.

,

در ادامه این برنامه ۱۱ نفر از شعرای شهرستان قروه آثار خود را قرائت کردند و در پایان از شعرا و عوامل اجرایی کنگره تقدیر به عمل آمد.

,

لازم به ذکر است کنگره ملی شعر اهل بیت ۱۴ اسفند در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه