اخبار داغ

رئیس شورای شهر نکا خبر داد؛

درآمد یک میلیاردی شهرداری نکا از طرح دریای مروارید/ تلاش برای افزایش منابع درآمد پایدار

درآمد یک میلیاردی شهرداری نکا از طرح دریای مروارید/ تلاش برای افزایش منابع درآمد پایدار
رئیس شورای اسلامی شهر نکا گفت: استراتژی شورای اسلامی شهر در موضوع تفرجگاه‌ها از دریای مروارید گرفته تا سایر طرح‌ها ایجاد یک درآمد پایدار برای این شهر است که در سه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان در طرح مروارید هزینه و در همین سه سال دریافتی درآمدی از این طرح نیز در حدود همین یک میلیارد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ابوالقاسم محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به راهبرد شورای اسلامی شهر نکا در رابطه با تفرجگاه‌ها و تفریحگاه‌های سطح شهرستان نکا، اظهار کرد: استراتژی شورای اسلامی شهر در موضوع تفرجگاه‌ها از دریای مروارید گرفته تا طرح قرمرض و تپه نارنجباغ ایجاد یک درآمد پایدار برای این شهر است.

وی افزود: به همین منظور حوزه گردشگری و توریستی اولین موضوعی بود که به آن ورود شد و ابتدا در ساحل دریای مروارید امتحان شد و در نتیجه آن پاسخ مناسبی نیز از این نگاه خود دریافت کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا با بیان برآوردی از هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری در طرح دریای مروارید نکا، خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان در طرح مروارید هزینه شد.

این مسئول اضافه کرد: اما تنها در همین سه سال دریافتی درآمدی از این طرح نیز در حدود همین یک میلیارد هزینه شده بوده که جزو یکی از بهترین منابع درآمدی برای شهر نکا تلقی شده است.

وی گفت: با مقایسه این روند و 10 سالی که طرح در اختیار پیمانکار قرار داشته و هیچ عایدی برای شهر نکا نداشت تصمیم بر تقویت این رویکرد شد چراکه از سال آینده دریافتی‌ها از این طرح جزو درآمد پایدار محسوب می‌شود.

محمدی تصریح کرد: برهمین اساس و باتجربه مناسبی که از دریای مروارید کسب شد همین راهبرد برای طرح‌های دیگر ازجمله پارک جنگلی و آب معدنی قرمرض نیز گذاشته شد تا بتوان به درآمد پایداری در این زمینه دست یافت.

وی بیان کرد: اگر در مجموعه قرمرض وامی از سازمان همیاری دریافت می‌کنیم می‌دانیم که پس از سه سال درآمدی بالاتر از آنچه در این طرح‌ها هزینه می‌شود را می‌توان کسب کرد تا به منابع درآمدی پایدار شهر نکا تبدیل و افزوده شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه