اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان همدان خبر داد؛

آمادگی ۱۵ دفتر کمیته امداد استان برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین به سیل‌زدگان

آمادگی ۱۵ دفتر کمیته امداد استان برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین به سیل‌زدگان
پیمان ترکمانه از آمادگی۱۵ دفتر کمیته امداد استان برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: ۴۳ مرکز نیکوکاری و ۵ پایگاه ثابت و سیار نیز آماده خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: این نهاد با تلاش امدادگران آماده دریافت وجوه نقدی و غیرنقدی خیران برای کمک  به مردم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی به ظرفیت خوب ۴۳ مرکز نیکوکاری، ۱۵ دفتر کمیته امداد در سراسر استان و ۵ پایگاه ثابت و سیار اشاره کرد و افزود: هم‌استانی‌های نیکوکار می‌توانند با مراجعه حضوری به تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان، کمک‌های خود را اهدا کنند.

,

ترکمانه ادامه داد: کمک های نقدی  از طریق شماره حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ نزد بانک ملی و یا با شماره کد دستوری  #۰۸۱*۷۷۸۸* کمک‌های خود را به مردم سیستان و بلوچستان اهدا کنند.

,

وی با بیان اینکه کمک‌های خیران به دلیل مسافت دور ترجیحاً نقدی باشد بهتر است خاطرنشان کرد: کمک‌های غیرنقدی اقلام ضروری شامل پوشاک، مواد غذایی خشک، اقلام بهداشتی، کالاهای اساسی و بادوام مانند پتو، یخچال، لوازم خانگی به صورت نو و استفاده نشده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه