اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین:

بسیج دست قوی نظام اسلامی در میدان‌های مختلف است

بسیج دست قوی نظام اسلامی در میدان‌های مختلف است
حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی گفت: بسیج می‌تواند دست قوی نظام اسلامی در بسیاری از امور باشد لذا مأموریت بسیج با حضور در میدان‌های مختلف کشور برنامه‌ای ویژه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با صبح توس، ضمن تأکید بر احیای پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار کرد: باتوجه به اینکه حقیقت بسیج در پایگاه‌ها است در بسیج نیازمند تحولاتی هستیم چراکه پایگاه‌های بسیج مانند مساجد شیعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: اقداماتی از جمله ایجاد بسترهای لازم برای نقش‌آفرینی بسیجیان اقشار تخصصی در پایگاه‌های مقاومت، توانمندسازی مدیران و فرماندهان پایگاه‌ها در مهارتی و محتوایی، تمرکز بر ایجاد محله اسلامی و انقلابی موجب احیا و تحولات در پایگاه مقاومت خواهد شد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هم‌افزایی ارکان مسجد، امام جماعت و هیئت امنا و مسئولیت سپاری به ائمه جماعات گفت: باید پای کار احیای پایگاه‌های مقاومت باشیم و این امر موجب تحولات در بسیج می‌شود.

,

وی جذابیت آفرینی و جذب حداکثری در پایگاه‌های بسیج را ضروری دانست و افزود: نباید به جامعه نخبگانی در قالب برنامه‌های متعدد کم‌توجهی شود.

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی ادامه داد: باید جوانان و نوجوانان حس کنند که حضورشان در پایگاه‌ها دارای آثار و پیامدهای مثبت است تا حضور فعالانه را شاهد باشیم لذا تحول در نظام برنامه‌ریزی بومی و محلی هر منطقه با رویکرد پیامدمحوری ضروری است.

,

وی با بیان اینکه باید از طرح‌های موازی در بسیج پرهیز شود افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و اردویی برای جوانان دارای اهمیت است تا انگیزه‌هایی برای فعالیت تربیتی ایجاد شود.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج می‌تواند دست قوی نظام اسلامی در بسیاری از امور باشد لذا مأموریت بسیج با حضور در میدان‌های مختلف کشور برنامه‌ای ویژه است.

,

وی افزود: بر اساس کارگروه‌های اجلاسیه صالحین فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت باید با رویکرد تربیتی انتخاب شوند تا فهم مشترک در تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی ایجاد شود.

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی ضمن تأکید بر احصا و انعکاس دستاوردهای تربیتی بسیج خاطرنشان کرد: امروز برای کار تربیتی و تحولی در جامعه از هر زمانی فرصت‌های بیشتری فراهم است و باید با روحیه جهادی، امید و توکل برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه