اخبار داغ

استاد دانشگاه مطرح کرد؛

شهید سلیمانی، تربیت‌یافته تمدن انقلاب اسلامی و اسطوره قرن

شهید سلیمانی، تربیت‌یافته تمدن انقلاب اسلامی و اسطوره قرن
استاد دانشگاه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگو تمدن اسلامی و اسطوره قرن 21 است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مطیع در گفتگو با صاحب نیوز با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های تمدن‌سازی معرفی الگوهاست، اظهار کرد: هر تمدنی که الگوهای بهتر و مناسب‌تری معرفی کند و به ایده آل ذهنی آن تمدن نزدیک تر باشد، تمدن موفق تری است و نشان می دهد که دست یافتن به آن تمدن آرزو و محال نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسین مطیع در گفتگو با , صاحب نیوز,  با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های تمدن‌سازی معرفی الگوهاست، اظهار کرد: هر تمدنی که الگوهای بهتر و مناسب‌تری معرفی کند و به ایده آل ذهنی آن تمدن نزدیک تر باشد، تمدن موفق تری است و نشان می دهد که دست یافتن به آن تمدن آرزو و محال نیست.,

استاد دانشگاه گفت: تمدن انقلاب اسلامی، بر خلاف برخی از تمدن ها که الگوهای افسانه ای دارند برای هر دهه یک الگویی معرفی می کنند.

,

وی افزود: نظام اسلامی اگر بخواهد به عنوان یک تمدن مدرن باشد، باید الگوهایی مناسب جامعه امروز جهان داشته باشد؛ شهیدان سپهبد سلیمانی الگو دهه 90، شهریاری الگو دهه 80، آوینی الگو دهه 70 و چمران الگو دهه 60 هستند.

,

مطیع بیان کرد: هر چقدر الگوهایی که تمدن معرفی کند، بیشتر و به واقعیت و ایده آل تمدن نزدیک تر باشد، آن تمدن طرفداران بیشتری پیدا خواهد کرد که این ها نماد اقتدار و منطقی بودن تمدن است.

,

وی با توضیح اینکه انقلاب اسلامی در 40 سال الگوهای متعددی در زمینه های مختلفی به جامعه تحویل داده است، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی تمدن اسلامی است و می توان این شهید را به عنوان انسان شاخص با تربیت تمدن انقلاب اسلامی معرفی کرد.

,

این استاد دانشگاه تصریح کرد: حاج قاسم مجسمه بروز یافته تمام سخنان امام و آرمان های انقلاب اسلامی است و مکتب حاج قاسم در واقع مکتب امام خمینی و رهبر انقلاب است.

,

وی در پایان معتقد بود شهید سلیمانی اسطوره قرن 21 است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه